×

تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد کشور کلید خورد

تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد کشور کلید خورد

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از بررسی پرونده تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد کشور در کمیسیون قضایی مجلس خبرداد

تحقیق-و-تفحص-از-سازمان-ثبت-اسناد-کشور-کلید-خورد

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از بررسی پرونده تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد کشور در کمیسیون قضایی مجلس خبرداد.

محمد اسفنانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شب گذشته در کمیسیون قضایی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت گفت: در این جلسه شخص معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد هم حضور داشت و به سوالات نمایندگان پاسخ می داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تخلف بزرگی از این سازمان سر زده که تصمیم به تحقیق و تفحص گرفته شده است گفت: تخلفات قطعی نیست و گاهی نیاز به بروز تخلف هم نیست و کمیسیون قضایی می تواند موضوع تحقیق و تفحص را مطرح کند زیرا جزو امکانات کمیسیون محسوب می شود. البته دیشب قرار شد کمیسیون هفته آینده تصمیم بگیرد که موضوع تحقیق و تفحص را در صحن علنی مطرح کند یا خیر.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: البته موضوع 4000 پرونده شکایت از سازمان ثبت هم مطرح شد که بیشتر به دلیل تفکیک اسناد و تاخیر در صدور اسناد است.

منبع : خبرگذاری مهر

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • سید مهدی احمدپناهی1392-04-26 پاسخ

    بسمه تعالی - خدمت با سعادت دست اندرکاران خبر گزاری وکالت آنلاین - با سلام و ادب و عرض قبولی طاعات و عبادات در ماهترین ماه خدا- و اما بعد : در خصوص این خبر بایستی باستحضار برسانم که تخلفات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خصوصاً شخص رئیس سازمان بسیار گسترده تر از اینها است ( تخلف در ماده 69 دفاتر اسناد رسمی ، انتقال سردفتران ، بازنشستگی سردفتران و .... )این تخلفات در موردی گریبانگیر بنده و تعدادی از سردفتران نیز گردیده است بطوری که پس گذشت چندین سال فعالیت در دفترخانه و ثبت و امضای هزاران سند رسمی ، ابلاغ سر دفتری بنده و تعداد کثیری از سردفتران بصورت غیر قانونی لغو میگردد که حتی بعد از گذشت حدود یکسال و نیم از صدور رای قطعی در دیوان عدالت اداری به نفع اینجانبان و دوندگی های بسیار، شخص رئیس سازمان از اجرای آرا بدون هیچ دلیل قانونی استنکاف می نماید و متاسفانه با تکیه بر جایگاه معاونت قوه قضائیه از قدرتی که به موجب قانون و برای احقاق حقوق مردم مظلوم در اختیار او قرار گرفته است سو استفاده می نماید . در صورت لزوم حاضرم تمامی اسناد و مدارک و اشخاصی که چنین مورد تضییع حقوق قرار گرفته اند را به خبرگزاری معرفی نمایم .با تشکر و تقدیم احترام سید مهدی احمدپناهی 09158003755

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.