×

اتصال دادسرای انتظامی قضات به سامانه تناد

اتصال دادسرای انتظامی قضات به سامانه تناد

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت به زودی سامانه تحلیل و نقد آرای دیوان عالی کشور و دادگستری‌ها (تناد) در اختیار دادسرای انتظامی قضات قرار می‌گیرد

اتصال-دادسرای-انتظامی-قضات-به-سامانه-تناد وکیل 

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: به زودی سامانه تحلیل و نقد آرای دیوان عالی کشور و دادگستری‌ها (تناد) در اختیار دادسرای انتظامی قضات قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جزییات سامانه تناد که از اول تیرماه سال جاری کار خود را آغاز کرده است، گفت: سامانه تناد سامانه‌ای است که داخل قوه قضاییه راه‌اندازی شده و ارتباطی به سامانه ارایه خدمات مردمی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این سامانه در اختیار معاونت آموزش قوه قضاییه قرار گرفته است و کارشناسان مشغول بررسی بیشتر این سامانه هستند.

معاون رییس قوه قضاییه تصریح کرد: دادسرای انتظامی قضات نیز در حال اتصال به این سامانه است و به زودی این سامانه در اختیارشان قرار می‌گیرد. همچنین اخیرا تصمیم‌هایی گرفته شده که سامانه تناد را به دادستانی کل کشور اتصال دهیم که دادستانی کل نیز بتواند از این سامانه استفاده کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: سامانه تناد برای تحلیل و نقد آرای قضایی است و در سال اول فقط در اختیار قوه قضاییه است و پس از آن آرای قضایی در بستر اینترنت در معرض نقد و بررسی صاحب‌نظران قرار خواهد گرفت.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.