×

برخورد دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی و اجتماعی

برخورد دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی و اجتماعی

معاون اول قوه قضاییه از اراده جدی دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان اقتصادی و اجتماعی خبر داد حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت‌الله مدنی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد حماسه سیاسی با حضور باشکوه مردم در انتخابات شکل گرفت؛ اما تحقق حماسه اقتصادی نیازمند همکاری قوای سه‌گانه و همکاری همه دست‌اندرکاران در تمام لایه‌های کشور است

برخورد-دستگاه-قضا-با-اخلال-گران-اقتصادی-و-اجتماعی وکیل 

معاون اول قوه قضاییه از اراده جدی دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان اقتصادی و اجتماعی خبر داد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت‌الله مدنی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد: حماسه سیاسی با حضور باشکوه مردم در انتخابات شکل گرفت؛ اما تحقق حماسه اقتصادی نیازمند همکاری قوای سه‌گانه و همکاری همه دست‌اندرکاران در تمام لایه‌های کشور است.

وی ادامه داد: در حماسه اقتصادی در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی که به دنبال تحریم و تهدید هستند، باید نشان دهیم که جامعه ما برخوردار از کرامت است و باید مورد تکریم و نه تحریم و تهدید قرار گیرد. معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه جامعه بالنده، آگاه و بابصیرت همواره باید مورد تکریم قرار گیرد، تصریح کرد: جامعه‌ای که در مقابل دشمنان انسانیت و کسانی که حیات بشری را به خطر می‌اندازند، بایستد، مستحق تکریم است.

رییسی با بیان اینکه جامعه اقتصادی ما از طریق حماسه اقتصادی که یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، باید راه سربلندی و بالندگی را طی کند، افزود: مهم‌ترین و جامع‌ترین منشور حماسه اقتصادی را امام(ره) در قالب فرمان هشت ماده‌ای صادر کردند. مبارزه با فساد اقتصادی مهمترین بخش این فرمان است که طی آن وظایفی از جمله تصویب قوانین متناسب، برای مجلس تعیین و دولت مکلف شده است که بسترهای فساد و فسادآور را از بین ببرد.

وی درباره وظایف قوه قضاییه در این زمینه گفت: دستگاه قضایی با هر گونه اخلال در امنیت اقتصادی و اجتماعی برخورد خواهد کرد البته قبل از اعمال برخورد قضایی، اقدام‌های مقدماتی از جمله اصلاح بسترهای فساد مورد نیاز است که این موضوع همکاری مجلس و دولت را می‌طلبد.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.