×

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی جذب قضات در قوه قضائیه

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی جذب قضات در قوه قضائیه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب قضات در قوه قضاییه سال 92 تا روز یکشنبه 14 مهرماه خبر داد

مهلت-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-جذب-قضات-در-قوه-قضائیه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب قضات در قوه قضاییه سال 92 تا روز یکشنبه 14 مهرماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه قوه قضاییه به استناد «آیین‌نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضا و استخدام قضات» از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی ثبت‌نام به عمل می‌آورد، گفت: کلیه داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه منتشر شده در روز گذشته باید نسبت به تهیه مدارک خواسته شده اقدام و حداکثر تا 14 مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی درباره زمان توزیع کارت شرکت در آزمون، اظهار کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از هفتم تا 9 آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون در روز جمعه 10 آبان ماه، تصریح کرد:‌ ساعت و محل برگزاری آزمون روی کارت شرکت در جلسه آزمون متقاضیان درج خواهد شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.