×

راه اندازی 8 مرکز مقاومت بسیج تا پایان سال در حوزه قوه قضائیه

راه اندازی 8 مرکز مقاومت بسیج تا پایان سال در حوزه قوه قضائیه

رئیس مرکز بسیج قوه قضائیه و دادگستری گفت بر اساس پیشنهادی که به سپاه پاسداران داده‌ایم، قرار شده 8 مرکز مقاومت بسیج راه‌اندازی شود که 5 مرکز آن امسال و 3 مرکز تا سال آینده ایجاد می‌شود

راه-اندازی-8-مرکز-مقاومت-بسیج-تا-پایان-سال-در-حوزه-قوه-قضائیه وکیل 

رئیس مرکز بسیج قوه قضائیه و دادگستری گفت: بر اساس پیشنهادی که به سپاه پاسداران داده‌ایم، قرار شده 8 مرکز مقاومت بسیج راه‌اندازی شود که 5 مرکز آن امسال و 3 مرکز تا سال آینده ایجاد می‌شود.

 عطارزاده صبح امروز در اولین گردهمایی بسیجیان قوه قضاییه و وزارت دادگستری گفت: امروز در ساختمان مرکزی قوه قضاییه حوزه مقاومت بسیج را راه‌اندازی کردیم و امروز سرپرست این حوزه معرفی می‌شود و از فردا کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: 3 عامل تبلیغات، تجهیزات و اطلاعات عامل پیروزی ما در جنگ نبود بلکه وجود حضرت امام(ره)، پشتیبانی مردم و بسیج و ایمان و تقوای رزمندگان ما را در جنگ پیروز کرد.

عطار زاده گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند بسیج برای جنگ تشکیل شده در حالی که این طور نبود و به دستور امام (ره) پس از تسخیر لانه جاسوسی در کمتر از یک ماه تشکیل شد.

رئیس مرکز بسیج قوه قضائیه و دادگستری گفت: اما چون بسیج حضور گسترده و پررنگی در دوران دفاع مقدس داشت این تصور وجود داشت که به خاطر جنگ تشکیل شده است.

وی افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در ساختار و سازمان قوه قضاییه جاری شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.