×

رییس کل دادگستری مازندران عدم ارایه صحیح دعوی، موجب طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها می شود

رییس کل دادگستری مازندران عدم ارایه صحیح دعوی، موجب طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها می شود

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه یکی از علل افزایش و طولانی شدن رسیدگی به پرونده های دعوی در محاکم قضایی استان، عدم ارایه صحیح دعوی از سوی مراجعین است ، گفت متاسفانه برخی افراد درست طرح شکایت به دستگاه قضایی ارایه نمی دهند

رییس-کل-دادگستری-مازندران-عدم-ارایه-صحیح-دعوی،-موجب-طولانی-شدن-رسیدگی-به-پرونده-ها-می-شود وکیل 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه  به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران حجت الاسلام و المسلمین 'حسین طالبی' افزود :   برخی از افراد برای تظلم خواهی به دستگاه قضایی مراجعه می کنند اما به دلیل عدم آشنایی با قوانین قضایی با سردرگمی رو به رو می شوند.

وی خطاب به مراجعه کنندگان به دادگستری اظهارداشت: برای جلوگیری از اطاله دادرسی پرونده ها و بطلان وقت، قبل از ارایه هر گونه طرح دعوی به محاکم قضایی از واحدهای ارشاد و معاضدت مستقر در ادارات دادگستری های استان از مشاوره قضایی رایگان استفاده کنند.

رییس کل دادگستری استان بیان داشت: پارسال 26 هزار و 807 نفر مراجعه کننده زن و 47 هزار و 937 نفر مراجعه کننده مرد به واحدهای ارشاد و معاضدت ادارات دادگستریهای سراسر این دیار مراجعه و از مشاوره قضایی بصورت رایگان بهره مند شده اند.

حجت الاسلام 'طالبی' اضافه کرد: همچنین در همین مدت برای عده ای از افراد که از توان مالی خوبی برخوردار نبودند برای دفاع از طرح دعوی آنان در محاکم قضایی از 782 نفر وکیل و 30 کارشناس معاضدت بصورت رایگان بکارگیری شد

555-111منبع سایت قوه ق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.