×

دادگستری دستگیری 4 نفر از عوامل ترور دادستان زابل، 2 نفر تحت تعقیب

دادگستری دستگیری 4 نفر از عوامل ترور دادستان زابل، 2 نفر تحت تعقیب

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت 4 نفری که در رابطه با ترور دادستان زابل دستگیر شده‌اند، جزو شرورهای منطقه سیستان هستند و هیچ ارتباطی با گروهک‌های تروریستی پاکستان، سلفی‌ها و داخل استان سیستان و بلوچستان ندارند

دادگستری-دستگیری-4-نفر-از-عوامل-ترور-دادستان-زابل،-2-نفر-تحت-تعقیب

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: 4 نفری که در رابطه با ترور دادستان زابل دستگیر شده‌اند، جزو شرورهای منطقه سیستان هستند و هیچ ارتباطی با گروهک‌های تروریستی پاکستان، سلفی‌ها و داخل استان سیستان و بلوچستان ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: بعد از ترور دادستان زابل، تیمی مرکب از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد که موضوع را پیگیری می‌کردند.

وی ادامه داد: بدست آوردن سرنخ‌هایی در طول این مدت منجر به بازداشت 4 نفر از عوامل این گروه شد و البته 2 نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده در حال حاضر در مرحله تکمیل تحقیقات مقدماتی است و بعد از طی کردن این پروسه در روال رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این افراد به دلیل پرونده‌هایی که مرحوم موسی نوری در سیستان و بلوچستان پیگیری می‌کرد، چنین اقدامی را انجام داده‌اند.

بر اساس این گزارش، صبح روز چهارشنبه - 15 آبان ماه - دادستان شهر زابل در مسیر رفتن به محل کار مورد ترور افراد ناشناس قرار گرفت که بر اثر این حمله، موسی نوری و راننده وی به شهادت رسیدند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.