×

رفع مشکل نیروی انسانی مهم ترین الویت سازمان است

رفع مشکل نیروی انسانی مهم ترین الویت سازمان است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل سازمان در حال حاضر کمبود نیروی انسانی است، گفت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان باید رفع مشکل نیروی انسانی را به عنوان مهم‌ترین اولویت اساسی در دستور کار قرار دهد

رفع-مشکل-نیروی-انسانی-مهم-ترین-الویت-سازمان-است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل سازمان در حال حاضر کمبود نیروی انسانی است، گفت: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان باید رفع مشکل نیروی انسانی را به عنوان مهم‌ترین اولویت اساسی در دستور کار قرار دهد.

 احمد شجاعی اظهار کرد: در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای بهبود وضعیت حقوق و مزایای کارکنان صورت گرفت که شاخص‌ترین آن تصویب قانون فوق‌العاده خاص کارکنان بود که متاسفانه آن طور که شاید و باید این قانون اجرا نشد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور پیگیری تصویب نمودار تشکیلاتی، پست‌ها و ردیف‌های جدید را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه نیروی انسانی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر در سازمان بحث جذب نیروی انسانی و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه مطرح است، البته قول‌های مساعدی در این زمینه داده شده که امیدواریم با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده در خصوص جذب نیرو، سازمان از تنگناها و مشکلات موجود عبور کرده و نیروی انسانی مورد نیاز خود را تأمین کند.

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شیوه حاکم در سیستم اداری کشور، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس سیستم اداری ما تمامی کارکنان با وجود کار متفاوت حقوق و مزایای یکسان دریافت می‌کنند، در حالی که باید افراد پرکار و توانمندتر از حقوق بیشتری هم برخودار باشند، به بیان دیگر هر کس بهتر کار می کند باید حقوق بهتری هم دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: در سیستم اداری ما زمینه لازم برای اعمال قدرت مدیران در این بخش وجود ندارد که امیدواریم در آینده این ضعف بزرگ در سیستم اداری ما اصلاح و انگیزه کار بهتر در کارکنان افزایش یابد.

این مسئول سازمان پزشکی قانونی با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط بین عملکرد مثبت و میزان پاداش‌ها، گفت: گذشته از ارزشیابی‌های مرسوم سازمانی عملکرد نیروها باید مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود چه نیروهایی کیفی‌تر هستند. همچنین اگر اختیارات مدیران را در زمینه پرداخت پاداش‌ها افزایش دهیم زمینه عملکرد بهتر کارکنان را فراهم خواهیم کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه با اشاره به اینکه پرداختن به امور پشتیبانی نیز بخشی از فعا�

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.