×

خبر خوش برای اعضای شوراهای حل اختلاف

خبر خوش برای اعضای شوراهای حل اختلاف

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت اکنون 10 هزار نفر از اعضای این شورا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند و 5 هزار نفر دیگر نیز در دو ماه آینده تحت پوشش قرار می‌گیرند

خبر-خوش-برای-اعضای-شوراهای-حل-اختلاف وکیل 

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: اکنون 10 هزار نفر از اعضای این شورا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند و 5 هزار نفر دیگر نیز در دو ماه آینده تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی احمدی‌میانجی در یازدهمین گردهمایی اعضای شورای حل اختلاف استان خوزستان، اظهار کرد: سعی کنید هیچ‌گاه در زندگی نسبت به هیچ انسانی ظلم نکنید، به ویژه آنهایی که جز خداوند کسی را ندارند؛ چرا که اثر آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

وی تصریح کرد: اینها حقایقی است که انسان در زندگی دنیوی خود می‌بیند، اما توجهی به آن نمی‌کند.

احمدی‌میانجی با تقدیر از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش میان مردم، بیان کرد: هیچ کس، در هیچ زمانی نمی‌تواند پاداش مناسب به اعضای این شورا پرداخت کند؛ زیرا به واسطه ارزش این کار بزرگ، جز خداوند، کسی توانایی دادن این پاداش را ندارد، البته این بدان معنا نیست که من به عنوان مسئول در قبال وظیفه‌ای که به عهده دارم، تلاش نکنم.

احمدی میانجی با بیان این که بیمه اعضای این شورا هم شامل درمان و هم بازنشستگی است، افزود: آینده این شورا را روشن می‌بینم و امیدوارم با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، بتوان گوشه‌ای از زحمات اعضای شورا را جبران کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.