×

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا 12 1 92

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا 12 1 92

موضوع داوطلبانی که با داشتن فوق دیپلم غیر حقوقی به صورت ناپیوسته لیسانس حقوق دریافت کرده اند مطرح و به اتفاق آراء تصویب شد که این گونه افراد واجد شرایط برای ورود به حرفه وکالت نیستند

صورتجلسه-شورای-اجرایی-اتحادیه-سراسری-کانون-های-وکلای-دادگستری-ایران-اسکودا-12-1-92

1-    گزارش امور جاریه :

موضوع داوطلبانی که با داشتن فوق دیپلم غیر حقوقی به صورت ناپیوسته لیسانس حقوق دریافت کرده اند مطرح و به اتفاق آراء تصویب شد که این گونه افراد واجد شرایط برای ورود به حرفه وکالت نیستند.

2-    اعلام نظر کانون های محترم در خصوص میزان آمادگی کمیسیون امور پارلمانی هر کانون:

پس از بحث کافی تصویب شد کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ویژه قانون وکالت تشکیل شود که کلیه امور مربوط به متن قانون وکالت را ازجهت تماس و ارتباط با قوای سه گانه به ویژه کمیسیون قضایی مجلس و کمیسیون لوایح دولت پیگیری کند.اعضای کمیسیون عبارتند از جنابان آقایان دکتر شهبازی نیا، ثابت قدم ، پور جوهری، وکیلی ، فرض پور، عبدالرزاق موسوی از کانون فارس و عبدالصمد دولاح به ریاست آقای بهمن کشاورز . کمیسیون مذکور ارتباط مستمر با کانون محترم مرکز خواهند داشت و چنانچه افزودن افراد دیگری به ترکیب کمیسیون را لازم ببیند اقدام خواهد کرد. جلسات کمیسیون حداقل ماهی یک بار در محل اتحادیه تشکیل خواهد شد و حضور اعضا در آن الزامی است. بدیهی است در صورت غیبت هر یک از اعضا، نسبت به جایگزینی وی اقدام خواهد شد. کمیسیون های پارلمانی کانون ها کماکان ارتباط خود را با نمایندگان محترم مجلس حفظ خواهند کرد.

3-    برنامه کوهنوردی و صعود به قله پروا در اردیبهشت سال 1393 – پیشنهاد کانون محترم کرمانشاه.

درخصوص موضوع بحث شد و توضیحات جناب آقای وکیلی استماع و مقرر شد این اطلاعات را کتبا به اسکودا اعلام فرمایند تا به کانون های محترم منعکس شود. ضمنا هزینه را برای هر نفر یکصد و پنجاه هزار تومان اعلام فرمودند که برعهده داوطلبان صعود است.

4-    هر موضوع دیگری که نمایندگان محترم کانون ها طرح آن را لازم بدانند.

جلسه در ساعت 14 روز جاری ، 92/12/1 به پایان رسید.

منبع : اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.