×

تاکید بر تعامل جامع نهادهای ذیربط در امور زندانیان زن

تاکید بر تعامل جامع نهادهای ذیربط در امور زندانیان زن

مرضیه وحید دستجردی مشاور رییس قوه قضاییه با حضور در ندامتگاه شهر ری بر تعامل جامع نهادهای ذیربط بر امور بانوان تاکید کرد

تاکید-بر-تعامل-جامع-نهادهای-ذیربط-در-امور-زندانیان-زن وکیل 

مرضیه وحید دستجردی مشاور رییس قوه قضاییه با حضور در ندامتگاه شهر ری بر تعامل جامع نهادهای ذیربط بر امور بانوان تاکید کرد.

در نشست مشترکی که با حضور مشاور رئیس قوه قضاییه، رئیس سازمان زندانها و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ندامتگاه شهر ری برگزار شد، حاضرین بر نقش سازنده تعامل نهادهای سیاستگذاری در کاهش معضلات زندان تاکید کردند.

مرضیه وحید دستجردی با بیان برخی راهکارهای موجود درک اهش فرآیندهای دادرسی از امکان استقرار نمایندگی پزشکی قانونی در ندامتگاه‌ها که توسط مدیرکل زندان‌های استان تهران پیشنهاد شد استقبال کرد و افزود: طرح‌های اینچنینی که بتواند فرآیند دادرسی را تسهیل و زمان آن را کاهش دهد قابل بررسی و اجراست.

غلامحسین اسماعیلی نیز با اشاره به فلسفه تاسیس ندامتگاه زنان، گفت: طرح‌های زیادی برای این ندامتگاه پیش‌بینی کرده‌ایم که به بتدربج همه آنها را اجرا خواهیم کرد. در حال حاضر این ندامتگاه از مراکز خوب سازمان زندان‌ها به لحاظ رعایت استانداردهای لازم است.

مشیر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران که طرح مشاوره و روان‌درمانی ندامتگاه شهر ری زیر نظر وی اداره می‌شود با بیان اینکه تغییر نگرش‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی باشد طرح مشاوره و روان درمانی را از طرح‌های موفق در حوزه توانمندسازی بانوان مددجو دانست و خواستار اجرای این طرح در سایر استان‌ها شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.