×

ضرورت اصلاح رویه ها برای افزایش رضایتمندی مردم

ضرورت اصلاح رویه ها برای افزایش رضایتمندی مردم

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اصلاح رویه‌ها را از اولویت‌های سال جاری این سازمان عنوان کرد

ضرورت-اصلاح-رویه-ها-برای-افزایش-رضایتمندی-مردم

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اصلاح رویه‌ها را از اولویت‌های سال جاری این سازمان عنوان کرد .

 دکتر «احمد شجاعی» در حاشیه دوره آموزشی آشنایی با قانون مجازات اسلامی، در دیدار با مسئولان پزشکی قانونی استان تهران گفت: پزشکی قانونی همواره به عنوان سازمانی با کار بسیار سخت، علمی و کارشناسی معرفی می‌شود که نظراتی علمی و دقیق صادر می‌کند؛ ضمن آنکه در سال جاری با اصلاح رویه‌ها باید به سمتی حرکت کنیم که نظرات کارشناسی ما هر چه بیشتر در صدور آرای قضات راهگشا باشد. وی اضافه کرد: بیشترین حجم فعالیت و بار کاری در سازمان پزشکی قانونی بر دوش همکاران استان تهران است و حجم کاری در این استان با بسیاری از استان‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه «پزشکی قانونی استان تهران چهره نمایان این سازمان است»، تصریح کرد: در سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای رفع تنگناهای اولیه سازمان پزشکی قانونی صورت گرفت که به موجب آن توانستیم بسیاری از مشکلات موجود را از جمله در باره تأمین فضای فیزیکی مناسب حل و فصل کنیم.  رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات عمده فضای فیزیکی در استان تهران ساختمان واحد معاینات جنوب تهران است، گفت: ساختمان واحد جنوب استان تهران امسال باید به نقطه قابل قبولی برسد و با پایان عملیات ساخت آن، آماده بهره‌برداری شود.

وی در ادامه به تصویب نمودار(چارت) جدید این سازمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اخذ مجوزهای استخدامی در سال جاری مشکل کمبود نیرو در این سازمان تا حدی مرتفع شود و تعداد نیروهای قراردادی نیز با تبدیل وضعیت و استخدام آنان به حداقل برسد.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.