×

واریز کمک های نقدی به حساب کمیته امداد با تلفن همراه میسر شد

واریز کمک های نقدی به حساب کمیته امداد با تلفن همراه میسر شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از فراهم شدن امکان پرداخت کمک نقدی به کمیته امداد برای تمام مشترکین اپراتورهای تلفن همراه خبر داد و میزان کمک‌های نقدی مردم به کمیته امداد در سال 92 را یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد

واریز-کمک-های-نقدی-به-حساب-کمیته-امداد-با-تلفن-همراه-میسر-شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از فراهم شدن امکان پرداخت کمک نقدی به کمیته امداد برای تمام مشترکین اپراتورهای تلفن همراه خبر داد و میزان کمک‌های نقدی مردم به کمیته امداد در سال 92 را یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد.

 سعید ستاری، با بیان اینکه در جشن نیکوکاری که اسفندماه سال گذشته برگزار شد، بالغ بر 65 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و توزیع شد، اظهار کرد: البته به علت تعطیلات نوروزی هنوز تعدادی از مدارس آموزش و پرورش مبالغ جمع آوری شده را ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم این مبلغ به 700 میلیارد تومان برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان کمک‌های نقدی مردم به کمیته امداد در سال 92 را یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: البته جمع بندی عملکرد استان‌ها نشان می‌دهد که از این مرز عبور خواهیم کرد، زیرا هنوز آمارها تکمیل نشده است. این مبالغ بر اساس برنامه‌های مصوب شورای مرکزی کمیته امداد و تحت نظارت‌های دقیق، صرف توانمندسازی نیازمندان در حوزه‌های مختلف از جمله امور فرهنگی، اشتغال، ازدواج و خرید جهیزیه، درمان بیماران صعب‌العلاج و تهیه مسکن خواهد شد.

معرفی استان‌های پیشتاز در مشارکت‌های مردمی به کمیته امداد

ستاری ادامه داد: از لحاظ حجم کمک‌ها، استان تهران بالاترین رتبه را در میان سایر استان‌ها به خود اختصاص داده‌ است، اما از نظر سرانه مشارکتی، به ترتیب استان‌های یزد، خراسان شمالی و سمنان بیشترین رشد را نشان داده‌اند.

وی ضمن پیش بینی جمع‌آوری 2500 میلیارد تومان کمک‌ مردمی در سال جاری گفت: با توجه به اقبال ایرانیان نوع دوست برای مشارکت در امور خیر، استفاده از ظرفیت‌های موجود در اماکنی همچون مسجد و مدرسه و همچنین بکارگیری شیوه‌های نوین جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از جمله پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق تلفن همراه و دستگاه‌های خودپرداز امیدواریم مبلغ پیش بینی شده تا پایان سال برای کمک به محرومان جمع آوری شود.

پرداخت کمک‌های نقدی و صدقات از طریق تلفن همراه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اعلام این خبر که پرداخت کمک نقدی از طریق تلفن‌های همراه میسر شده است، گفت: فعال سازی این خدمت از طریق ارسال کد # 8877* برای مشترکین اپراتور همراه اول امکان پذیر است، بتازگی این امکان برای سایر مشترکین اپراتورهای تلفن همراه نیز فراهم شده است.

ستاری افزود:‌ مبالغ در نظر گرفته شده برای کمک از سوی مردم، از طریق کلیه کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.