×

معاون آمار و انفورماتیک قوه قضاییه مصادره دامنه دات آی آر در اختیار دولت آمریکا و اسرائیل نیست

معاون آمار و انفورماتیک قوه قضاییه مصادره دامنه دات آی آر در اختیار دولت آمریکا و اسرائیل نیست

معاون آمار و انفورماتیک قوه قضاییه درباره ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی درباره مصادره «دات‌آی‌آر» گفت این کار در اختیار دولت آمریکا و اسرائیل نیست

معاون-آمار-و-انفورماتیک-قوه-قضاییه-مصادره-دامنه-دات-آی-آر-در-اختیار-دولت-آمریکا-و-اسرائیل-نیست

معاون آمار و انفورماتیک قوه قضاییه درباره ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی درباره مصادره «دات‌آی‌آر» گفت: این کار در اختیار دولت آمریکا و اسرائیل نیست.

دستورالعمل اجرائی تبدیل وضع کارکنان قوه قضاییه از اداری به قضائی - شفافیت در دادرسی از اهداف قوه قضائیه است - کدام دادگاه خارج از مجموعه قوه قضائیه قرار دارد ؟ - ر

روز گذشته خبری در پایگاه‌های خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گروهی از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که مدعی هستند قربانی تروریسم شده‌اند، حکم دادگاهی آمریکایی را برای ضبط جوازها و نامهای دامنه‌های اینترنتی متعلق به سه کشور ایران، سوریه و کره شمالی دریافت کردند.

نیتسانا دارشان لیتنر، وکیل صهیونیستی که همراه با رابرت تالچین، وکیل نیویورکی این پرونده را پیگیری می‌کند، ادعا کرده است: همه وب‌سایت‌های متعلق به حکومت به‌مجرد آنکه اینترنت ایران تحت اختیار ما درآمد، دیگر ثبت نخواهد شد.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام حمید شهریاری معاون آمار و انفورماتیک قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اختیار این کار با سازمان «آیکن» است و نه دولت آمریکا و نه اسرائیل نمی‌توانند در این زمینه اقدامی انجام دهند. اگر هم دادگاهی در این زمینه حکم داده باید دید مجاری لازم را طی کرده است یا خیر.

سمامی : با ایجاد پلیس قضائی اعتماد مردم به قوه قضاییه افزایش می یابد -  جریان کارورزی باید مورد اهتمام جدی قوه قضائیه قرار گیرد 

وی با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد در شرایط معمولی بتوانند دامنه ir.  را مصادره کنند گفت: دادگاه اگر روال قانونی و صحیح را طی کند، می‌تواند در صورت وقوع جرم و تخلفی، در این زمینه حکمی صادر کند هرچند این موضوع تابع مقررات و ضوابط بین‌المللی است اما اثبات اقدامات تروریستی هم می‌تواند دلیلی برای اتخاذ چنین تصمیماتی باشد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.