×

گزارش کنفراس 2014 اتحادیه بین المللی کانون های وکلا

گزارش کنفراس 2014 اتحادیه بین المللی کانون های وکلا

اتحادیه بین‌المللی کانون‌های وکلا(IBA) از سال 1947 به عنوان سازمان اصلی و مرکزی کانون‌های وکلا و جوامع حقوقی فعالیت خود را آغاز کرد

گزارش-کنفراس-2014-اتحادیه-بین-المللی-کانون-های-وکلا

اتحادیه بین‌المللی کانون‌های وکلا(IBA) از سال 1947 به عنوان سازمان اصلی و مرکزی کانون‌های وکلا و جوامع حقوقی فعالیت خود را آغاز کرد.

 اتحادیه بین‌المللی کانون‌های وکلا(IBA) از سال 1947 به عنوان سازمان اصلی و مرکزی کانون‌های وکلا و جوامع حقوقی فعالیت خود را آغاز و از طریق عضو پذیری بین‌المللی از وکلا، موسسات حقوقی، کانون‌های وکلا و جوامع حقوقی بر توسعه حقوق بین‌الملل موثر است.

از جمله اقدامات این سازمان، برگزاری کنفرانس‌های سالانه برای جامعه حقوقی است که برگزاری آن در شکل گیری حرفه‌های حقوقی در دنیای پیش رو و ایجاد وحدت بین جوامع حقوقی تاثیرات عمده‌ای دارد.

کنفرانس سال 2014 اتحادیه از 19  تا 24 اکتبر در شهر توکیو ژاپن برگزار و در این اجلاس از طرف کانون وکلای دادگستری مرکز، علی نجفی توانا، رییس و  حسین محمدنبی، نائب رئیس کانون و رضا یزدی بنمایندگی از طرف اتحادیه کانون‌های وکلای ایران شرکت کردند.

در این جلسه  مایکل رینولد رئیس کانون که آخرین روز ریاست خود را ادامه می‌داد با معرفی معاون خود دیوید ریوکین به عنوان ریاست کانون وکلای جهان ادامه جلسه را به عهده ایشان واگذار  نمود. بر اساس اساسنامه اتحادیه بین المللی کانون‌های وکلای جهان معاون پس از پایان دوره دو ساله ریاست قبلی به عنوان رئیس مشغول به کار می‌شود.

 در کنفرانس سالانه BAI در سال 2014 بیش از 6400 وکیل شرکت کرده و در کمیته‌های مختلف حضور داشتند.

افتتاحیه اجلاس در حضور امپراطور و نخست وزیر ژاپن در روز 19 اکتبر از ساعت 5:30 شروع و تا 9 شب ادامه داشت و در این اجلاس مطالب مختلف در زمینه‌های حقوقی در 70 کمیته مورد بررسی قرار گرفت.

در این اجلاس رئیس و نایب رئیس کانون مرکز دیدارهایی با رؤسای کانون‌های کشورهای اروپایی و آسیایی و آمریکایی انجام داده و تبادل اطلاعات به عمل آمد که جزئیات ملاقات‌ها و مشروح گزارش جداگانه اعلام خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.