×

استانی که تعداد قضات زن آن بیشتر از قضات مرد است

استانی که تعداد قضات زن آن بیشتر از قضات مرد است

رئیس دادگستری استان یزد گفت با توجه به اینکه استان یزد یک استان مذهبی به شمار می‌رود کم جرم‌ترین استان کشوراست

استانی-که-تعداد-قضات-زن-آن-بیشتر-از-قضات-مرد-است

رئیس دادگستری استان یزد گفت: با توجه به اینکه استان یزد یک استان مذهبی به شمار می‌رود کم جرم‌ترین استان کشوراست.

محمدرضا حبیبی گفت: دستگاه‌های فرهنگی در یزد فعالیت چشمگیر دارند و همین موضوع سبب شده تا جرائم خشن به شدت در این استان کاهش یابد.

او با بیان اینکه جرائمی از جمله مواد مخدر و سرقت‌های خرد در این استان به چشم می‌خورد، گفت: در بررسی انجام شده نشان داد که بیشترین آمار جرائم در حوزه مواد مخدر، ترانزیت آن و سرقت‌های خرد مربوط به افراد غیر بومی است.

قضاوت زنان - مشاور قضایی و دادیاری دو پست قضاوت زنان در قوه قضائیه است - قضاوت زنان جایز یا غیر جایز 

رئیس دادگستری استان یزد گفت: با توجه به اینکه زمینه اشتغال در یزد مناسب است علاوه بر اتباع بیگانه از استان‌های دیگر کشور نیز به این استان مهاجرت صورت می‌گیرد و همین امر زمینه ایجاد جرائم را فراهم می‌کند.

او گفت: در گذشته پرونده‌ها کمتر ثبت می‌شده اما در حال حاضر تمامی پرونده‌های قضایی ثبت می‌شوند تا کار‌ها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

دادستان سابق عمومی و انقلاب استان اصفهان تاکید کرد: جذب نیروی انسانی در دستگاه قضایی استان یزد در راستای تحقق منویات و اهداف رهبری و تامین امنیت و سلامت جامعه از اقدامات در حال انجام است.

حبیبی در پایان گفت: تعداد قضات زن در استان یزد نسبت به قضات مرد و همچنین قضات سایر استان‌ها بیشتر است و دادگستری این استان برای کاهش جرائم تمام توان خود را بکار گرفته است.

منبع : خبر آنلاین

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.