×

کشف روش های جدید دریافت زیرمیزی توسط پزشکان

کشف روش های جدید دریافت زیرمیزی توسط پزشکان

رئیس شعبه 53 تعزیرات حکومتی از کشف روش‌های جدید دریافت زیرمیزی توسط پزشکان متخلف خبر داد و گفت در روش‌های جدید، زیرمیزی به حساب دستیار یا منشی پزشک واریز می‌شود و در ظاهر پزشک هیچ دخالتی در این موضوع ندارد

کشف-روش-های-جدید-دریافت-زیرمیزی-توسط-پزشکان

 رئیس شعبه 53 تعزیرات حکومتی از کشف روش‌های جدید دریافت زیرمیزی توسط پزشکان متخلف خبر داد و گفت: در روش‌های جدید، زیرمیزی به حساب دستیار یا منشی پزشک واریز می‌شود و در ظاهر پزشک هیچ دخالتی در این موضوع ندارد.

مرتضی خدایی درباره روش‌های جدید اخذ زیرمیزی توسط پزشکان متخلف اظهار داشت: در روش‌های جدید، پول به حساب دستیار یا منشی پزشک واریز می‌شود و در ظاهر پزشک هیچ دخالتی در این موضوع ندارد.

نحوه رسیدگی به تخلفات پزشکی چگونه است ؟ - سازوکار قانونی مقابله با زیرمیزی پزشکان پروانه طبابت متخلفان لغو شود  

وی ادامه داد: با توجه به برخی شکایت‌ها و مشخص شدن علت دریافت این پول‌ها، رسیدگی به این موضوع آغاز و مشخص شد که این پزشکان متخلف، به محض اینکه پی می‌برند که سازمان تعزیرات به این موضوع ورود پیدا کرده است، سریعاً پول را به شاکیان برمی‌گردانند.

رئیس شعبه 53 تعزیرات حکومتی گفت: یکی از مسولان دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان می کرد که برخی از این پزشکان متخلف با آن‌ها تماس می‌گیرند و مصر هستند که رسیدگی به پرونده آن‌ها توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی انجام شود و پرونده تخلفاتشان به تعزیرات سپرده نشود که این موضوع نشان دهنده خروجی خوب اقدامات سازمان تعزیرات کشور در بررسی تخلفات در این زمینه است.

چطور از پزشک شکایت کنیم ؟ - مسئولیت حقوقی پزشک 

خدایی افزود: در حال حاضر 5 پرونده در زمینه روش‌های جدید دریافت زیرمیزی در این شعبه در حال بررسی است که میزان تخلف در هریک از آن‌ها، مبلغی در حدود 15 تا 50 را شامل می‌شود.

به گفته رئیس شعبه 53 تعزیرات حکومتی، حوزه قلب و ارتوپدی بیشترین تخلف پزشکان در اخذ زیرمیزی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.