×

تغییر فرهنگ زندگی، اصلی ترین عامل افزایش طلاق است

تغییر فرهنگ زندگی، اصلی ترین عامل افزایش طلاق است

جانشین معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، تغییر فرهنگ زندگی را اصلی‌ترین عامل در افزایش طلاق دانست

تغییر-فرهنگ-زندگی،-اصلی-ترین-عامل-افزایش-طلاق-است وکیل 

جانشین معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، تغییر فرهنگ زندگی را اصلی‌ترین عامل در افزایش طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) دانست.

حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - طلاق توافقی ، مراحل و شرایط وقوع آن چگونه است ؟ - وکالت زوجه در طلاق و تفویض حق طلاق به او - اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق - منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین 

عظیمی ، اصلی‌ترین عامل در افزایش طلاق را تغییر فرهنگ زندگی انسان‌ها بیان کرد و تحمل سختی‌ها و افزایش صبر را از بنیان‌های اصلی زندگی داست.

وی مشکلات اقتصادی را یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی طلاق دانست و افزود: در گذشته جوانان نیز دارای مشکلات اقتصادی بودند اما از آن جایی که سایر عوامل در مساله ازدواج به خوبی رعایت می شد، مشکلات اقتصادی قدرت تخریب روابط را پیدا نمی‌کرد و حتی باعث افزایش صمیمیت و دلسوزی و تلاش بیشتر زوجین می‌شد.

جانشین معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، افزایش توجه نسبت به نهاد خانواده را بسیار مهم و در صدر اولویت برای رسیدگی دانست و گفت: جوانان باید در امر ازدواج به خانواده خود و جایگاه پراهمیت این نهاد بیشتر بها دهند.

عظیمی با بیان اینکه جامعه ما سبک سازمانی پیدا کرده است، افزود: وقی جامعه ای سبک سازمانی یابد به طبع آن میزان مسئولیت های افراد نیز کاسته خواهد شد.

 ازدواج دوم زوج و حق طلاق برای زن - طلاق خلع چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ - ماهیت طلاق های به حکم دادگاه 

وی با بیان اینکه در دوره جدید ابعاد خانواده تغییر پیدا کرده است، گفت: نهادهایی در کنار خانواده شکل گرفته و وظایف خانواده به نهادهای دیگری واگذار شده است.

عظیمی تغییر ابعاد خانواده و واگذاری برخی مسئولیت‌ها به نهادهایی در کنار خانواده را یکی از آسیب های امروز دانست و گفت: خانواده امروز از حالت گسترده به خانواده هسته‌ای تغییر یافته است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.