×

با سلام یک پرونده شکایت در دادگاه در چند مرحله چه تعرفه هایی باید به

با سلام یک پرونده شکایت در دادگاه در چند مرحله چه تعرفه هایی باید به وکیل پ1 پرداخت گردد؟ بنده پرونده 12میلیونی خسارت را پس از انجام مراحل اولیه و تشکیل پرونده و صدور تاریخ اولین جلسه به یک وکیل سپردم و قرارداد تنظیم شده ایشان را امضا و 10 درصد تعرفه پرداخت کردم اکنون پس از تشکیل جلسه اول و محکوم شدن طرف دعوا و درخاست تجدید نظر ایشان برای جلسه تجدید نظر وکیل بنده اعلام نمودند که وکالت ایشان در این مرحله تمام شده و مرحله بعد می بایست قرارداد جدید و پرداخت تعرفه جدید صورت گیرد! ظاهرا بنده بدلیل عدم اشنایی با اصطلاحات و تعاریف حقوقی که صرفا کلمات میباشند قرار داد را تا پایان مرحله بدوی امضا کرده ام ایا بنده میتوانم به صحبت وکیلم اعتراض نمایم و اینکه چنانچه مرحله تجدید نظر هم بگذرد ایا مراحل دیگری هم وجود دارد که انها هم باید قرارداد مجدد داشته و هزینه مجزا به وکیل پرداخت نمود؟ با تشکر از راهنمایی بیطرفانه شما.

با-سلام
یک-پرونده-شکایت-در-دادگاه-در-چند-مرحله-چه-تعرفه-هایی-باید-به-وکیل-پ1-پرداخت-گردد؟-بنده-پرونده-12میلیونی-خسارت-را-پس-از-انجام-مراحل-اولیه-و-تشکیل-پرونده-و-صدور-تاریخ-اولین-جلسه-به-یک-وکیل-سپردم-و-قرارداد-تنظیم-شده-ایشان-را-امضا-و-10-درصد-تعرفه-پرداخت-کردم-اکنون-پس-از-تشکیل-جلسه-اول-و-محکوم-شدن-طرف-دعوا-و-درخاست-تجدید-نظر-ایشان-برای-جلسه-تجدید-نظر-وکیل-بنده-اعلام-نمودند-که-وکالت-ایشان-در-این-مرحله-تمام-شده-و-مرحله-بعد-می-بایست-قرارداد-جدید-و-پرداخت-تعرفه-جدید-صورت-گیرد!-ظاهرا-بنده-بدلیل-عدم-اشنایی-با-اصطلاحات-و-تعاریف-حقوقی-که-صرفا-کلمات-میباشند-قرار-داد-را-تا-پایان-مرحله-بدوی-امضا-کرده-ام-ایا-بنده-میتوانم-به-صحبت-وکیلم-اعتراض-نمایم-و-اینکه-چنانچه-مرحله-تجدید-نظر-هم-بگذرد-ایا-مراحل-دیگری-هم-وجود-دارد-که-انها-هم-باید-قرارداد-مجدد-داشته-و-هزینه-مجزا-به-وکیل-پرداخت-نمود؟-با-تشکر-از-راهنمایی-بیطرفانه-شما.
با سلام طبق قانون تعیین حق الوکاله با توافق بین وکیل و موکل معتبر است .لذا هرچه که توافق کرده اید در مورد دادگاه بدوی و تجدید نظر می باسد که 60 درصد ان مربوط به مرحله بدوی و 40 در صد ان مربوط به مرحله تجدید نظر می باشد ومی توان به همین شکل پرداخت کرد و یا به نحو دیگری توافق نمود .دیگر مراحل دعوی تعرفه خاص خود را دارد مثلا در مرحله اجرا تعرفه 2 درصد محکوم به است. وکیل شما حق مطالبه بیشتر از ان 10 درصد را برای دو مرحله ابتدایی و تجدید نظر را ندارد. البته شما می توانید به دادسرای کتنون مربوطه مراجعه کنید و یا با ریس کانون صحبت کنید تا مشکل شما را حل کنند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.