×

با تشکر فراوان، خواهشمندم بنده را در مورد سوالهای زیر راهنمایی فرمایید

با تشکر فراوان، خواهشمندم بنده را در مورد سوالهای زیر راهنمایی فرمایید: 1) آیا پس از فوت شوهر، زن میتواند علاوه بر دارایی موجود شوهر، مابقی مهریه خود را از پدر شوهر خود بگیرد؟ 2)با توجه به اینکه این موضوع باعث فروپاشی خانواده پدر شوهر این زن میشود، آیا در صورتی که شوهر قبل از فوت موافقتی جهت عدم دریافت سهم ارث از پدر خود داشته باشد، باز هم زن می تواند مابقی مهریه را از پدر شوهر خود دریافت کند؟

با-تشکر-فراوان،-خواهشمندم-بنده-را-در-مورد-سوالهای-زیر-راهنمایی-فرمایید:
1)-آیا-پس-از-فوت-شوهر،-زن-میتواند-علاوه-بر-دارایی-موجود-شوهر،-مابقی-مهریه-خود-را-از-پدر-شوهر-خود-بگیرد؟-2)با-توجه-به-اینکه-این-موضوع-باعث-فروپاشی-خانواده-پدر-شوهر-این-زن-میشود،-آیا-در-صورتی-که-شوهر-قبل-از-فوت-موافقتی-جهت-عدم-دریافت-سهم-ارث-از-پدر-خود-داشته-باشد،-باز-هم-زن-می-تواند-مابقی-مهریه-را-از-پدر-شوهر-خود-دریافت-کند؟
وکیل  با سلام / در صورتی که پدر شوهر فوت نموده به میزان سهم الارث زوج از ماترک (میتواند) و در غیر اینصورت خیر ضمنا چنانچه ضمن عقد پدر شوهر شرط نموده باشد که مسئولیت پرداخت را به گردن می گیرد این شرط اجرا میشود و از وی اخذ میشود / قسمت دوم سوال با توجه به جواب قسمت اول موضوعیت ندارد موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.