×

سلام.من سه سال است که ازدواج کرده ام ولی شوهرم دست بزن دارد و خیلی فحش

سلام.من سه سال است که ازدواج کرده ام ولی شوهرم دست بزن دارد و خیلی فحش و ناسزا به من میگوید.حتی یکسال مرا از دیدن خانواده ام محروم کرد. من به خاطر این اخلاق تند و بی محبتی او تا الان نگذاشته ام که رابطه جنسی داشته باشد و همچنان دختر هستم.حاظرم بدون مهریه و هیچ چیز از او جدا شوم چه مراحلی را طی کنم تا زودتر و راحت تر بتوانم از او جدا شوم؟

سلام.من-سه-سال-است-که-ازدواج-کرده-ام-ولی-شوهرم-دست-بزن-دارد-و-خیلی-فحش-و-ناسزا-به-من-میگوید.حتی-یکسال-مرا-از-دیدن-خانواده-ام-محروم-کرد.-من-به-خاطر-این-اخلاق-تند-و-بی-محبتی-او-تا-الان-نگذاشته-ام-که-رابطه-جنسی-داشته-باشد-و-همچنان-دختر-هستم.حاظرم-بدون-مهریه-و-هیچ-چیز-از-او-جدا-شوم-چه-مراحلی-را-طی-کنم-تا-زودتر-و-راحت-تر-بتوانم-از-او-جدا-شوم؟
وکیل  با سلام این که شما در این سه سال نتوانسته اید مشکل خود را حل کنید جای سوال دارد و خصوصا ایا تا کنون به علت بد رفتاری شوهرتان فکر کرده اید ایا همین عمل شما باعث بد رفتاری ایشان نبوده است؟ در هر صورت طلاق از اختیارات مرد است و شما در صورتی می توانید طلاق بگیرید که ثابت کنید به خاطر اعمال شوهرتان در عسر و حرج قرار دارید هر چند که با توجه به عدم تمکین شما بعید است بتوانید این امر را ثابت کنید . راه دیگر این است که با استفاده از حق حبس مهریه ونفقه خود را مطالبه کنید تا شاید همسرتان شما را طلاق دهد راه دیگر که سریع می باشد طلاق توافقی با جلب رضایت شوهرتان می باشد.به حال طلاق اگر توافقی نباشد مسیری طولانی دارد و این رویه شما نیز کدورت را بیشتر می کند بهتر است رضایت شوهرتان را به هر طریقی جلب کنید تا شاید طلاق بگیرید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.