×

با سلام شناسنامه همسر من قبل از ازدواج با من عوض شده. البته شناسنامه

با سلام شناسنامه همسر من قبل از ازدواج با من عوض شده. البته شناسنامه جدید المثنی نیست. علت تعویض را هم مخدوش شدن اطلاعات شناسنامه قبلی در اثر خیس شدن شناسنامه ذکر کردن. اما جدیدا درمورد تجرد ایشان قبل از تعویض شناسنامه شبهاتی ایجاد شده. چطور می توانم در این مورد اطلاعات دقیق بدست بیاورم. ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید.

با-سلام
شناسنامه-همسر-من--قبل-از-ازدواج-با-من-عوض-شده.-البته-شناسنامه-جدید-المثنی-نیست.-علت-تعویض-را-هم-مخدوش-شدن-اطلاعات-شناسنامه-قبلی-در-اثر-خیس-شدن-شناسنامه-ذکر--کردن.-اما-جدیدا-درمورد-تجرد-ایشان-قبل-از-تعویض-شناسنامه-شبهاتی-ایجاد-شده.-چطور-می-توانم-در-این-مورد-اطلاعات-دقیق-بدست-بیاورم.-ممنون-میشوم-اگر-راهنمایی-بفرمایید.
وکیل  با سلام، راهی که به نظر بنده می رسد، دریافت گواهی تجرد است. گواهی تجرد، گواهی است مبنی بر اینکه صاحب شناسنامه سابقه ازدواج نداشته و یا ازدواج واقع شده منجر به جدایی بر اثر طلاق، فسخ نکاح، بذل یا انقضاء مدت در ازدواج منقطع و فوت همسر شده باشد.درخواست کننده گواهی تجرد صرفاً صاحب شناسنامه می باشد. درخواست کننده می تواند با مراجعه به اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه خود و یا اداره سجلات و احوال شخصیه در وزارت امور خارجه ( در داخل کشور) و یا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران ( در خارج از کشور) درخواست صدور گواهی تجرد بنماید . چنانچه شخصی غیر از صاحب شناسنامه قصد اخذ گواهی تجرد برای وی را دارد ، می بایست دارای وکالتنامه رسمی، که در ان اخذ گواهی تجرد صراحتاً قید گردیده باشد را ارائه نماید. مدارک مورد نیاز: 1. اصل شناسنامه متقاضی 2. یک برگ فتوکپی شناسنامه 3. تکمیل فرم درخواست (فرم شماره 9) 4. پرداخت هزینه طبق تعرفه جاری / موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.