×

اینجانب حدود ده سال از ازدواجم میگذردو بعلت مشکلات بیماری نازایی همسرم

اینجانب حدود ده سال از ازدواجم میگذردو بعلت مشکلات بیماری نازایی همسرم تاکنون موفق به این مهم نشده ایم لازم بذکر است که همسرم حدود 4سال است که تحت اعمال و درمان های مختلف تجویز شده از سوی اطبا مرکز نازایی قرار گرفته ولی نتیجه ای نگرفته ایم و اینجانب نیزحاضر به جدایی از ایشان نمیباشم وایشان نیز با ازدواج مجدد من مخالفندودر اینصورت خواهان طلاق میباشند و ایا اینجانب این در خواست را میتوانم در محل زندگی واقامت فعلی خود وخانمم(درجنوب) که غیر از محل ثبت سند عقد وازدواج ام( دراصفهان) به دادگستری بدهم ومراحل ان به چه صورت است؟

اینجانب-حدود-ده-سال-از-ازدواجم-میگذردو-بعلت-مشکلات-بیماری-نازایی-همسرم-تاکنون-موفق-به-این-مهم-نشده-ایم-لازم-بذکر-است-که-همسرم-حدود-4سال-است-که-تحت-اعمال-و-درمان-های-مختلف-تجویز-شده-از-سوی-اطبا-مرکز-نازایی-قرار-گرفته-ولی-نتیجه-ای-نگرفته-ایم-و-اینجانب-نیزحاضر-به-جدایی-از-ایشان-نمیباشم-وایشان-نیز-با-ازدواج-مجدد-من-مخالفندودر-اینصورت-خواهان-طلاق-میباشند-و-ایا-اینجانب-این-در-خواست-را-میتوانم-در-محل-زندگی-واقامت-فعلی-خود-وخانمم(درجنوب)-که-غیر-از-محل-ثبت-سند-عقد-وازدواج-ام(-دراصفهان)-به-دادگستری-بدهم-ومراحل-ان-به-چه-صورت-است؟
در طلاق ، محل اقامت طرف ملاک است و بنابراین می توانید به دادگستری محل اقامتتان (در جنوب ) مراجعه کنید و با تنظیم دادخواست طلاق توافقی و تقدیم آن به دادگاه ، دادگاه در همان روز تشکیل جلسه می دهد و شما را به پزشکی قانونی می فرستد و سپس با توافق شما و همسرتان بر سر مسائلی از قبیل مهریه و ... ، گواهی عدم امکان سازش صادر می کند و شما می توانید به مراجعه به یک دفتر ثبت طلاق ، صیغه ی طلاق را جاری نمایید. موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.