×

سلام پدرم من پزشک است. صندوق دار او یک خانمی بود که در طول 3 سال کار

سلام پدرم من پزشک است. صندوق دار او یک خانمی بود که در طول 3 سال کار در آنجا 50 ملیون تومان از صندوق برداشت کرده بود.پس از سیر مراحل قضایی به جرم خیانت درامانت به 6 ماه حبس محکوم شد ولی چون زن بود در تجدیدنظر تبدیل به 2 ملیون تومان جزای نقدی شد ، که فردای آن روز هم پول را به حساب دادگاه ریخت و سندی که برایش گذاشته بودند آزاد کرد.پس از طرح دعوای حقوقی ، دادگاه به استناد گزارش کارشناسان 1 نفره+سه نفره +کارشناس کامپیوتر و کارشناس پزشکی و اینکه رای تجدیدنظر پرونده کیفری هم به تایید دیوان عالی کشور رسیده بود ، او را به پرداخت 50 ملیون تومان + هزینه دادرسی + تاخیر تادیه محکوم کرد. آن زن هم تقاضای اعسار از پرداخت هزینه دادرسی داد ، که متاسفانه دادگاه حکم اعسار او را پذیرفت.(آخه این چه سیستم قضایی که ما داریم ؟ طرف دزدی کرده ، زندان که نمی برنش هیچ ، حمایت می کنن ازش که پول طرف رو نده، طرف حاضر نیست پس از 3 سال اصل پول رو برگردونه). حالا با توجه به اینکه حکم اعسار در پرداخت هزینه دادرسی برایش صادر شده ، 100 % اعسار از پرداخت دین هم بهش میدن. با توجه به اینکه طرف خانه دار هست ، در صورت پذیرفتن اعسارش ، میزان تقسیط رو معمولا چقدر مشخص می کنند ؟ آیا مقداری از 50 ملیون رو پیش قسط ازش میگیرن؟

سلام
پدرم-من-پزشک-است.-صندوق-دار-او-یک-خانمی-بود-که-در-طول-3-سال-کار-در-آنجا-50-ملیون-تومان-از-صندوق-برداشت-کرده-بود.پس-از-سیر-مراحل-قضایی-به-جرم-خیانت-درامانت-به-6-ماه-حبس-محکوم-شد-ولی-چون-زن-بود-در-تجدیدنظر-تبدیل-به-2-ملیون-تومان-جزای-نقدی-شد-،-که-فردای-آن-روز-هم-پول-را-به-حساب-دادگاه-ریخت-و-سندی-که-برایش-گذاشته-بودند-آزاد-کرد.پس-از-طرح-دعوای-حقوقی-،-دادگاه-به-استناد-گزارش-کارشناسان-1-نفره+سه-نفره-+کارشناس-کامپیوتر-و-کارشناس-پزشکی-و-اینکه-رای-تجدیدنظر-پرونده-کیفری-هم-به-تایید-دیوان-عالی-کشور-رسیده-بود-،-او-را-به-پرداخت-50-ملیون-تومان-+-هزینه-دادرسی-+-تاخیر-تادیه-محکوم-کرد.-آن-زن-هم-تقاضای-اعسار-از-پرداخت-هزینه-دادرسی-داد-،-که-متاسفانه-دادگاه-حکم-اعسار-او-را-پذیرفت.(آخه-این-چه-سیستم-قضایی-که-ما-داریم-؟-طرف-دزدی-کرده-،-زندان-که-نمی-برنش-هیچ-،-حمایت-می-کنن-ازش-که-پول-طرف-رو-نده،-طرف-حاضر-نیست-پس-از-3-سال-اصل-پول-رو-برگردونه).
حالا-با-توجه-به-اینکه-حکم-اعسار-در-پرداخت-هزینه-دادرسی-برایش-صادر-شده-،-100-%-اعسار-از-پرداخت-دین-هم-بهش-میدن.-با-توجه-به-اینکه-طرف-خانه-دار-هست-،-در-صورت-پذیرفتن-اعسارش-،-میزان-تقسیط-رو-معمولا-چقدر-مشخص-می-کنند-؟
آیا-مقداری-از-50-ملیون-رو-پیش-قسط-ازش-میگیرن؟
وکیل  با سلام میزان اقساط با توجه به دارایی و درآمد محکوم علیه تعیین میشود و شما سعی کنیددر دادگاه مال دار بودن آن را اثبات نمایید تا مبلغی به صورت نقدی تعیین گردد ومبالغ اقساط پرداختی بیشتر تعین گردد..

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.