×

با سلام. آیا یک موسسه توریستی در مشهد که میخواد کار علمی-فرهنگی که درآ

با سلام. آیا یک موسسه توریستی در مشهد که میخواد کار علمی-فرهنگی که درآمدزا هم هست انجام بده باید مالیات بده؟اگر آره چند درصد هست؟ دیگه چه عوارضی توسط این موسسه باید پرداخت بشه و چند درصد؟ با تشکر

با-سلام.-آیا-یک-موسسه-توریستی-در-مشهد-که-میخواد-کار-علمی-فرهنگی-که-درآمدزا-هم-هست-انجام-بده-باید-مالیات-بده؟اگر-آره-چند-درصد-هست؟-دیگه-چه-عوارضی-توسط-این-موسسه-باید-پرداخت-بشه-و-چند-درصد؟
با-تشکر
وکیل  با سلام سوال شما قبل از اینکه حقوقی باشد اداری است و بسیار کلی پرسش مطرح شده است مطابق قوانین و ضوابط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شرایط خاصی برای تاسیس موسسات علمی فرهنگی و توریستی وضع شده است که هر ساله معمولا تغییزاتی در آنها به چشم می خورد موسسات فرهنگی و علمی که مستقیما انتفاعی نیستند از معافیت های قانونی برخوردارند اگر سوال شما در بدو تاسیس است نرخ های مصوب عوارضی که به عناوین مختلف اخذ میگردد متغیر است و برای موسسات توریستی فرهنگی تا سقف 50درصد در سال گذشته تخفیف اعلام شد مالیات بر در آمد مطابق جدول مالیاتی قانون مالیات های مستقیم اخذ می گردد در ماده 14 قانون برنامه برای تاسیس این موسسات در شهر های مذهبی توریستی مانند مشهد صراحتا تسهیلاتی مقرر شده است فلذا پس از اینکه صورت مسئله حل شد و معلوم شد شما چه موسسه ای را می خواهید ثبت نمایید از طریق سایت میراث فرهنگی و گردشگری در شهر مورد نظر ضوابط و عوارض را می توانید بخوانید .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.