×

ممنون میشم از مشاوره جنابعالی پدرم یک زمین را به مبلغ 140 میلیون فرو

ممنون میشم از مشاوره جنابعالی پدرم یک زمین را به مبلغ 140 میلیون فروخت (1 فقره چک 2میلونی که با تاریخ فرداش ما بقی در 4 ماه دیگه) بعد که قولنامه را امضا کرد فرادش من متوجه شدم که شرایط پرداختش خوب نیست و چک 2 میلیونی را نگرفتیم و به بنگاه تماس گرفتیم که قصد فسخ داریم (هنوز 3 روز کامل نشده بود داخل قولنامه هم ذکر شده تا 3 روز میشه )و چکها را تحویل بنگاه دادیم . حالا خریدار چکها را تحویل نمی گیره و میگه شکایت کرده و حاضر به فسخ نیست. با توجه به این که پدرم قولنامه را امضا کرده بود آیا با اینکه بنگاهی حاظر شهادت بدهد که قبل از 3 روز فسخ را اعلام کردیم نتیجه به نظر شما چیه و چکاری را پیشنهاد می دید؟ موفق باشید.

ممنون-میشم-از-مشاوره-جنابعالی-
پدرم-یک-زمین-را-به-مبلغ-140-میلیون-فروخت-(1-فقره-چک-2میلونی-که-با-تاریخ-فرداش-ما-بقی-در-4-ماه-دیگه)
بعد-که-قولنامه-را-امضا-کرد-فرادش-من-متوجه-شدم-که-شرایط-پرداختش-خوب-نیست-و-چک-2-میلیونی-را-نگرفتیم-
و-به-بنگاه-تماس-گرفتیم-که-قصد-فسخ-داریم-(هنوز-3-روز-کامل-نشده-بود-داخل-قولنامه-هم-ذکر-شده-تا-3-روز-میشه-)و-چکها-را-تحویل-بنگاه-دادیم-.-حالا-خریدار-چکها-را-تحویل-نمی-گیره-و-میگه-شکایت-کرده-و-حاضر-به-فسخ-نیست.-با-توجه-به-این-که-پدرم-قولنامه-را-امضا-کرده-بود-آیا-با-اینکه-بنگاهی-حاظر-شهادت-بدهد-که-قبل-از-3-روز-فسخ-را-اعلام-کردیم--نتیجه-به-نظر-شما-چیه-و-چکاری-را-پیشنهاد-می-دید؟
موفق-باشید.
وکیل  با سلام اگر در قولنامه ذکر شده باشد تا 3 روز حق فسخ دارید و با شهادت شهود اعلام فسخ را در محکمه طی 3 روز اثبات نمایید محکمه حکم بر اعلام فسخ معامله می دهد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.