×

با سلام من ضامن زن ومردی در 5 سال پیش بودم که از بانک وام ازدواج گرف

با سلام من ضامن زن ومردی در 5 سال پیش بودم که از بانک وام ازدواج گرفته اند . با توجه به عدم پرداخت اقساط وام , من مجبور به پرداخت وام شده ام . در بررسی پرونده متوجه شده اند که امضای خانم موقع امضای مدارک وام با امضای عقد نامه متفاوت بوده واحتمالا زمان دریافت وام , مرد یا فردی دیگر به جای خانم امضا کرده اند . . حال با توجه به این موضوع آیا من می توانم با توجه به عدم تطبیق امضای خانم در عقد نامه و مدارک وام بانک از پرداخت وام به عنوان ضامن خودداری کنم یا خیر ؟ ممنون

با-سلام
من-ضامن-زن-ومردی-در--5-سال-پیش-بودم-که-از-بانک-وام-ازدواج-گرفته-اند-.-با-توجه-به-عدم-پرداخت-اقساط-وام-,-من-مجبور-به-پرداخت-وام-شده-ام-.-در-بررسی-پرونده-متوجه-شده-اند-که-امضای-خانم-موقع-امضای-مدارک-وام-با-امضای-عقد-نامه-متفاوت-بوده-واحتمالا-زمان-دریافت-وام-,-مرد-یا-فردی-دیگر-به-جای-خانم-امضا-کرده-اند-.-.-حال-با-توجه-به-این-موضوع-آیا-من-می-توانم-با-توجه-به-عدم-تطبیق-امضای-خانم-در-عقد-نامه-و-مدارک-وام-بانک-از-پرداخت-وام-به-عنوان-ضامن-خودداری-کنم-یا-خیر-؟

ممنون
باسلام چنانچه ضامن هریک از زوجین به صورت جداگانه بوده اید نسبت به عدم پرداخت هریک به صورت جداگانه مسئول پرداخت به بانک هستید. باتوجه به اینکه روال بانکها در پرداخت وام ازدواج بدین شکل است که وام هریک اززوجین رادرحساب زن وشوهر به صورت جداکانه واریز می نماید بنابراین آن خانم وجه مزبوررا شخصا دریافت داشته است ودرصورت عدم پرداخت وی ضامن بایدپاسخگوباشد وعدم امضای خانم درتشکیل پرونده باتوجه به اقدام بعدی وی که همانادریافت وام ازحساب خودپس ازواریزازسوی بانک صورت گرفته امکان نخواهدداشت.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.