×

سلام و عرض ادب. عذر می خوام سوالی که ازتون داشتم این هست که با اینکه

سلام و عرض ادب. عذر می خوام سوالی که ازتون داشتم این هست که با اینکه من زمانی که بنده مجرد بودم پاسپورت خودم رو گرفتم و بعد از اون ازدواج کردم، آیا اینطوری هست که اگر بخوام مسافرت خارجی برم حالا چه خودم تنها چه با تورهای مسافرتی، باید نامه کتبی از اجازه همسر داشته باشم؟ ممکنه چه ایرادی به من گرفته بشه؟

سلام-و-عرض-ادب.-
عذر-می-خوام-سوالی-که-ازتون-داشتم-این-هست-که-با-اینکه-من-زمانی-که-بنده-مجرد-بودم-پاسپورت-خودم-رو-گرفتم-و-بعد-از-اون-ازدواج-کردم،-آیا-اینطوری-هست-که-اگر-بخوام-مسافرت-خارجی-برم-حالا-چه-خودم-تنها-چه-با-تورهای-مسافرتی،-باید-نامه-کتبی-از-اجازه-همسر-داشته-باشم؟-ممکنه-چه-ایرادی-به-من-گرفته-بشه؟
وکیل  با سلام، نظر به ماده 19 و 18 قانون گذرنامه؛ در صورتی که موانع صدور گذرنامه بعد از صدور آن حادث شود یا کسانی که به موجب ماده 18 صدور گذرنامه موکول به اجازه آنان است‌از اجازه خود عدول کنند از خروج دارنده گذرنامه جلوگیری و گذرنامه تا رفع مانع ضبط خواهد شد. یکی از موانع بند 3 از ماده 18 می باشد که اجازه و موافقت کتبی شوهر را شرط صدور گذرنامه قرار داده است. نظر به مواد فوق و جاری شدن شرایط ماده 19 از خروج شما جلوگیری به عمل امده و طبق قانون گذرنامه شما ضبط خواهد شد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.