×

سلام، برای یکی از آشنایان دختر ما خواستگاری آمده است که ادعا می کند هم

سلام، برای یکی از آشنایان دختر ما خواستگاری آمده است که ادعا می کند همسر خود را در دوران عقد طلاق داده است و علت اختلاف هم سر بداخلاقی همسرشان بوده است ولی به علت مشاجره با خانم، وی به سفر ترکیه می رود و بر نمی گردد همسر ایشان طلاق غیابی می گیرد ولی اسم زن در شناسنامه مرد باقی مانده است آْیا صحت دارد؟ آیا می توان به وی اعتماد کرد.

سلام،-برای-یکی-از-آشنایان-دختر-ما-خواستگاری-آمده-است-که-ادعا-می-کند-همسر-خود-را-در-دوران-عقد-طلاق-داده-است-و-علت-اختلاف-هم-سر-بداخلاقی-همسرشان-بوده-است-ولی-به-علت-مشاجره-با-خانم،-وی-به-سفر-ترکیه-می-رود-و-بر-نمی-گردد-همسر-ایشان-طلاق-غیابی-می-گیرد-ولی-اسم-زن-در-شناسنامه-مرد-باقی-مانده-است-آْیا-صحت-دارد؟-آیا-می-توان-به-وی-اعتماد-کرد.
وکیل  با سلام:برای فهمیدن اینکه طلاق صادر شده یا شما می توانید به اداره ثبت احوال مراجعه نمایید و برای اینکه متوجه بشوید که آیا صحبت ایشان در رابطه با طلاق غیابی درست است یا نه کافی است شماره پرونده وی را اخذ نموده و به شعبه دادگاه مراجعه کنید اگر دیدید صحبتهایش درست بود در صورتی که سایر شرایط را داشت می توانید به وی اعتماد کنید البته زود تصمیم نگیرید و اجازه دهید مدت زمانی بگذرد تا شخصیت وی را بهتر بشناسید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.