بانک قوانین ایران
بانک قوانین ایران - قانون ها، آراء وحدت رویه، آراء و نظریات، تصویب نامه ها، آیین نامه ها، اساس نامه ها
بانک قوانین ایران
- شمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری به کلیه کارمندان شرکتهای دولتی
- مدلول دادنامه های صادره از دو شعبه 9و15 دیوان عدالت اداری مبتنی بر قوانین و قواعد مختلف و احکام قانونی متفاوت انشاء شده است
- رای کمیسیون ماده 100 مبتنی بر تحقیقات کافی در باب قدمت تاریخ احداث نیمه طبقه تجاری نبوده و بلحاظ نقص تحقیقات قابل نقض بوده است
- دادخواست در مهلت قانونی یک ماه موضوع ماده 21 قانون رسیدگی به تخلفات اداری تسلیم دیوان شده است
- صدور حکم آماده بخدمت شاکی به جهت فقدان پست ثابت سازمانی بلاتصدی جهت واگذاری به نامبرده خلاف مقررات نبوده است
- درخصوص لزوم احتساب خدمت وظیفه عمومی جزء سوابق دولتی
- موضوع شکایت و خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعب 4و5و9 دیوان عدالت اداری
- با توجه به تفاوت موضوع شکایت و خواسته های شاکیان مورد از مصادیق آراء متناقض مبتنی بر استنباط متفاوت از حکم واحد در موارد مشابه بشمار نمی آید
- تعیین فوق العاده شغل و عوامل موثر در برقراری و افزایش و یا کاهش و یا حذف آن
- موضوع شکایت و خواسته ابطال بخشنامه شماره 320 710 100 مورخ 1372 12 02 وزارت آموزش و پرورش
- موضوع شکایت و خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعب 4 5 دیوان عدالت اداری
- موضوع شکایت و خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعب 9و15و19 دیوان عدالت اداری
- موضوع شکایت و خواسته اعلام تعارض آراء صادره از شعب 10و11 دیوان عدالت اداری
- تقاضای تجدید نظر در مصوبات دولتی از مصادیق مصوبات فوق الذکر محسوب نمی شود
- موضوع شکایت و خواسته رفع تبعیض
- تفاوت مدلول دادنامه های فوق الذکر مبتنی بر استنباط متفاوت و معارض از حکم واحد مقنن درمورد مشابه نیست
- مورد واجد اجتماع کلیه شرایط لازم جهت تحقق تناقض آرا نیست
- پرداخت فوق العاده شغل به مستخدمان رسمی مستلزم تحقق و اجتماع شرایط و عوامل موثر از جمله اشتغال به خدمت و انجام وظیفه در پست ثابت سازمانی مورد تصدی است
- دادنامه ای که پس از تعیین تکلیف قضیه در خصوص مورد صادر شده بجهت اعتبار قضیه محکوم لها کلاً رای محسوب می شود
- دادنامه براساس مفاد دادخواست و محتویات پرونده صادر شده و خالی از اشکال قانونی بنظر می رسد