×

موقت

همه چیز درباره " موقت "

موقت

پدر بنده در بیمارستان خصوصی رشت عمل تنگی کانال نخاعی انجام داد. پس از پایان عمل، دکتر جراح از اتاق عمل بیرون اومد و گفت که حال پدر خوبه و بهوش اومده، بعد از اون بدلیل بی توجهی و غفلت پرستاران تو ریکاوری پدرم دچار هیپوکسی میشه و اونجا نمیفهمند تاز مانی که پرستار بخش آی سی یو ،برای انتقال مریض به بخش آی سی یو میاد تازه اونجا پرستار آی سی یو به اونها میگه که این بلا سر پدرم اومده وپرستارای ریکاوری اونجامیفهمن که پدر م بعلت کمبود اکسیژن حالت خفگی پیدا میکنه. حالا هم حدودا 45 روز تو کماست با ضریب هوشیاری پایین و زندگی نباتی داره. حال میخاستم جواب سوالات زیر رو بدید : 1- من در دادسرا به چه عنوان شاکی باشم .بعنوان قیم یا ولی یا به دنبال حجر مریض باشم. پدرم هنوز زنده است و زندگی نباتی پیدا کرده . دادسرا به من میگه که مریض زنده است . از سایر خواهرو برادرانمان وکالت رسمی گرفتم ولی باز قبول نمیکنند . واسه تشخیص حجرم اقدام کردم دکتر پزشکی قانونی به من میگه که گرفتن حجر به ضررت میشه. 2اگه موفق بشم محکومشون کنم هزینه بیمارستان چی میشه؟ 3اگر پول بیمارستانو تا آخر ندم چیکارم میکنند؟ 4 دیه زندگی نباتی چطوری؟ مجازات زندان داره؟

با سلام وضعیت پدر شما در حالتی نیست که تعیین تکلیف کنید اگر در کما باشد احتمال برگشت هست ولی اگر مرگ مغزی باشد و وارد زندگی نباتی شده قطع حیاتش بستگی به شما دارد که اعلام کنید دستگاهها را قطع کنند یا خیر .

مشاهده پاسخ کامل

سلام من یک ماه پیش به دلیل اینکه همسر موقتم برایم پرونده سازی کرد و از من شکایت کیفری و حقوقی کرد مجبو شدم برای گرفتن رضایت خودرو خویش را که پلاک منطقه آزاد بود به او بدهم.در دفتر خانه ای که خود من وکالت گرفتم وکالت را به او انتقال دادم ولی وکالتی که به او دادم وکالت قدیمی بود که مشخصات ماشین با خودرو حقیقی متغییر بود از شماره شاسی و بدنه گرفته تا مدل و سال ساخت ماشین که دفتر دار گوش زد کرد ولی همسر سابق من گفت مشکلی نداره و میره نفر اصلی صاحب سند را پیدا می کند و ماشین را به نام خودش می زند حال من وکالت تام دارم که همسر سابقم از آن بی اطلاع هست.ولی هیچ مدرک دیگری ندارم.آیا می توانم از طریق این وکالت خودروی خود را پس بگیرم؟ لطفا کامل توضیح دهید

هر شخصی می تواند چند وکیل اختیار کند و موضوعی که می خواهد به وکلا تفویض کند هر وکیلی ک

مشاهده پاسخ کامل

با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت خوبتون بنده در سال 91 در آزمون استخدامی وزارت نیرو شرکت کردم و برای شغل نگهبانی برق منطقه ای ک جزو مشاغل کارگری بود پذیرفته شدم. وزارت نیرو با کلیه قبول شدگان قرارداد پیمانی 5ساله بست جز نگهبان ها ک قرارداد کارگری ماده 124 بستند ک ماهیت نامشخصی داشت ( میتوانست قرارداد دائم کارگری باشد ) این رو هم بگم در بدو استخدام تعهد محضری 10 ساله و مدارک گرفتند همچنین فرآیند گزینش هم انجام شد مثل بقیه مشاغلی ک پیمانی شدند و ظلمی آشکار در حق ما ها بود.در طی این 4 سال فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان رو هم رسمی کردن. و فقط ما ک با آزمون وارد شده بودیم قراردادن کارگری موقت ماده 124 باقی موندیم . ک هیچ راهی برای پیگیری نداشت شرکت هم زیر بار قرارداد دائم نمی رفت. امسال یه بخشنامه جدید اومده در قالب اجرای بند (ذ) ماده 87 برنامه ششم توسعه ک متنش در سایت ایثارگران صنعت آب و برق موجود هست. و این بند (ذ) ماده88 در واقع دستگاه های اجرایی رو مکلف میکنه ک با مشمولین ماده 21 قانون خدمات رسانی به ایثارگران قرارداد دائم و یا رسمی ببنده پس از گذشت سه ماه از استخدام. بنده هم به عنوان فرزند رزمنده داری سابقه حداقل 6ماه در جبهه مشمول این بخشنامه جدید میشوم. حال سوال و مشکل من این هست ک با وجود اینکه به صراحت در ماده 21 قانون خدمات رسانی به ایثارگران نوشته شامل رزمندگان و فرزندان آن ها میشود. در تماسی ک با دفتر ایثارگران وزارت نیرو داشتم گفتن ک شامل فرزند رزمنده نمیشود. حال بر اساس بخشنامه ها و مستندات اگر از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر این موضوع شوم نتیجه میگیرم یا خیر ؟؟؟

خیر،استخدامی ماده۲1ـ کلیه دستگاههای موضوع ماده (۸) این قانون مکلفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۸۴) از نیازهای استخدامی

مشاهده پاسخ کامل

با سلام من به صورت ساعتی موقت در یکی از شعب دانشگاه آزاد مشغول به کار بودم. دو تا وام گرفتم که دو نفر از کارمندان دانشگاه ضامن شدند و نامه کسر از حقوق هم به بانک زدند. بعد از 4 سال پس از اتمام قرارداد فروردین 97 از دانشگاه خارج شدم. قبل از خروج دانشگاه به دلیل نامه بانک از کن بابت هر قسط بدون توجه به اعسار ماهی یک تومان کم می کرد ولی از وقتی بیرون امدم متاسفانه اقساط هر دو وام عقب افتاده است. دانشگاه مطالبات و مزایای پایان کار من را به دو دلیل نمی دهد یکی به دلیل دستور شفاهی بازرسی و دیگری به دلیل وام ها. اداره کار هم من را مشمول قانون کار می داند. الان هم صرفا با توجه به نامه بانک دارد ماهی 800 تومان از ضامن من کم می کند. مطالبات من را هم نگه داشته است و می گوید اگر بازرس هم اجازه بدهد باید وام ها را کامل تسویه کنید تا مطالبات را بدهم. سوال من این است ایا قانونا دانشگاه می تواند بودن حکم دادگاه و صرفا به دلیل نامه بانک مطالبات من را نگه دارد؟ ایا دانشگاه می تواند مطالبات من را که عمدتا مزایا هست و نه حقوق به نفع بانک و به حسابی که بانک معرفی می کند آزاد کند تا بخشی از بدهی من تسویه شود و حقوقی نشود؟ آیا دانشگاه می تواند بدون در نظر گرفتن اعسار ضامن و بدون حکم قضایی از ضامنی که ماهی 1200 تومان حقوق دارد 800 تومان خودش راسا کم کند و به بانک بدهد؟ باتشکر

وام از کدام بانک گرفته شده؟؟؟ مبلغ ؟ ضامن ها به غیر از کسری حقوق ضمانت دیگه ای دادن؟؟؟؟؟

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.