×

مشکل روانی

همه چیز درباره " مشکل روانی "

مشکل روانی

یکی از آشنایان ما از دادگاه حکم تغییر جنسیت گرفته است و خانواده او به این کار معترضند به دلایل زیر: 1- معتقدند مشکل روانی دارد و سابقه بستری در بیمارستان و معاینات پزشکی مبنی بر سلامت جسمی موجود است. 2- به اعضای خانواده در این مورد مراجعه ای نشده و تحقیقی از آنها انجام نگرفته است سوال آیا می توانند جلوی این کار را بگیرند یا حکم دادگاه را برگردانند؟

مشاهده پاسخ کامل

با سلام ممنون می شم اگر متن من رو کامل بخونید وازتون خواهش می کنم که سریع جواب من رو بدین . حدود 1سال و 4 ماه پیش خواهرم با یک پسری از مشهد عقد کرد و این اقا که نمی دونم اسمش رو می شه گذاشت مرد یا نه ، وقتی عقد تمام شد خواهرم رو به مشهد برد ،هنوز یک ماه نگذشته بود که خواهرم با گریه زنگ زد که این اقا بسیار فحاش و بی ادب هست در ضمن اینکه دست به زدن هم دارد و او را کتک می زند .حتی خود این اقا تلفنی هم به خانواده ی من زنگ می زد وفحاشی می کرد.بعد از تقریبا 2ماه خواهرم برگشت به خانه و خواست که طلاق خود را بگیرد .این اقا به صورتی خواهرم رو زده بود که گوش خواهرم دچار مشکل شده بود ولی متاسفانه خواهرم دراون زمان نرفت پزشکی قانونی. این اقا هم مدام زنگ می زد و خواهرو خانوادمو تهدید میکرد( به اینکه از خواهرم به خاطر اینکه بکارت نداشته شکایت میکند ،در صورتی که خواهر من پرده بکارت ارتجاعی دارد و دختر بوده). بعد از 5 ماه این اقا با تلفن و معذرت خواهی که این کار همیشش بود خواهرم رو فریب داد و دوباره اشتی کرد و خواهرم رو به عنوان گرفتن وام ازدواج به مشهد برد وبه عنوان 5 روز.الان از اون 5 روز 5ماه گذشته ولی خواهرم رو هنوز برنگردونده . و دوباره شروع کرده به زنگ زدن و تهدید خانواده ام و خواهرم و اذیت و ازار خواهرم . و پدرو مادر من خیلی نگران این هستند که بلایی به سر خواهرم نیاره .حتی خواهرم می ترسد که تلفنی با خانواده ام حرف بزند .الان پدرو مادر من درحال رفتن به مشهد هستند چون خواهرم به صورت مخفی گفته که می خواهد طلاق بگیرد و این اقا گفته که من اجازه نمی دهم که با خانواده ات بروی .حالا می خواستم بدونم که اگرخانواده ام برای اوردن خواهرم بروند و او را بیاورند جرم محسوب می شود ؟؟؟ چون واقعا این اقا خطرناک است ،حتی نامه ای ازدوران دبیرستان این اقا هست که نشان می دهد که این اقا ازمشکل روانی برخوردار است. خواهشا کمک کنید تا خواهرم رو نجات بدیم.........

با سلام خیر در صورتی که خود خواهر شما بخواهد منزل را ترک کند هیچ جرمی برای کسی نیست و ترک منزل

مشاهده پاسخ کامل

با سلام لطفاً به این سوال فوری جواب دهید ممنونم. اگر مردی به صورت محدود به مواد مخدر تریاک اعتیاد داشته باشد و خانه و شغلی با درآمد متوسط داشته باشد وهمسر وی نیز دچار مشکلات روحی بوده و دارای 2 فرزند دختر باشند و زن تقاضای طلاق کند آیا فرزندان را به پدر میدهند یا مادر؟ در حالیکه پدر امکان نگهداری از فرزندان را ندارد و آیا میتواند با مراجعه به دادگاه تقاضای رسیدگی هب مشکل روحی همسرش را بنماید؟

باسلام حضانت فرزندان تا 7 سالگی با مادر می باشد و پس از آن نیز دادگاه

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.