×

میدان امام

همه چیز درباره " میدان امام "

میدان امام

با سلام اینجانب ناصر اباسلطا مغازه ای دارم در طبقه سوم پاساژ لباف میدان امام خمینی که در سال 88 مجوز اداری ان را از شهرداری منطقه 12 باپرداخت عوارض دریافت نموده ام و بعداز ان جواز کسب تعمیر لوازم صوتی از اتحادیه لوازم الکترونیک نموده ام و حدود شش سال است که مشغوال کسب و کار می باشیم حالا بعد از شش سال از اجرای احکام شهرداری امده ا ند و میگویند که برای کسب این شغل باید کاربری شما کارگاه باشد و شهرداری جواز کسب اتحادیه را قبول ندارد و می خواهد مغازه ما را بدون مجوز از کمسیون ماده صد پلمپ نماید. ایا شهرداری می تواند بدون مجوز کمسیون ماده صد و بدون در نظر گرفتن جواز کسب تعطیل و پلمپ نماید لطفا ما راهنمایی نمایید تا از تعطیل شدن محل کسب مان جلوگیری شود.

مشاهده پاسخ کامل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده بعد از 2 الی 3 سال زندگی مشترک کاملآ جنجالی و بی ثبات با همسرم در حال حاضر در حال جدایی هستیم . بسیاری از اموال من بدون داشتن مدرک توسط همسرم به نوعی ربوده شدند و ضرر های فراوانی به من وارد شد . تا جایی که بنده با سابقه 12 سال کار در بازار آزاد هم اکنون در پیک موتوری واقع در میدان امام حسین مشغول کار هستم . بنده به دلیل مشکلات روحی فراوانی که متحمل بوده و هستم قادر به تصمیم گیری درست نبودم و کار تا جایی پیشرفت و دادگاه را پیگیری نکردم که به جای تقسیط در حال حاضر دادگاه دستور توقیف خانه پدری من را داده . پدر من قبل از ازدواج بنده فوت کرده اند . ایشان یک منزل 6 دانگ دارند . بنده 2 برادر و یک خواهر و مادر دارم . میخواستم بدانم آیا دادگاه میتواند سهم من را بگیرد و به جای مهریه به همسرم بدهند ؟ مهریه همسر بنده نیز 314 سکه تمام بهار آزادی میباشد . بنده در این منزل پدری هم اکنون زندگی می کنم و خرج مادر و برادر 18 ساله ام را نیز میدهم . آیا راهی هست که نظر دادگاه را به همان تقسیط برگردانم ؟ در ضمن تمام نامه های ارسال شده از دادگاه به پلاکی اشتباهی ارسال میشد و هیچوقت من آنها را مستقیمآ دریافت نکرده ام از صمیم قلب از لطف شما سپاسگذار و ممنونم .

با سلام -شما می توانید به استناد بند الف ماده 524 قانون آئین دادرسی مدنی اعتراض خود را به دادگاه به عنوان مستثنیات دین بودن منزل مسکونی اعلام نمائید.دادگاه نیز چنانچه تشخیص دهد که ملک توقیف شده مسکن مورد نیاز شما می باشد وآنرا مستثنیات دین تلقی نماید دستور رفع توقیف آنرا صادر می نماید.

مشاهده پاسخ کامل

مشارکت-در-قتل-عمدی

مشارکت در قتل عمدی

تهدید-بهداشت-عمومی

تهدید بهداشت عمومی

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.