اسدعلی امرایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای مرکز
محمد امین نجفی وکیل پایه یک دادگستری متخصص در دعاوی تجاری،) جرایم اقتصادی و رایانه ای ،دعاوی مالکیت فکری ،داوری و قراردادهای داخلی و بین المللی
حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی با 12 سال سابقه وکالت و هفت سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و متخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری
موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری
وکالت در کمیسیون های ماده 100 شهرداری، وکالت در دادگاه های اصل 49 قانون اساسی و مصادره اموال، تنظیم قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی، دعاوی ملکی، سرقفلی و حق کسب و پیشه و ارث و دعاوی خانواده
موسسه حقوقی کامران میرزایی و همکاران (موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق) وکالت در  دعاوی حقوقی -کیفری- خانواده-ارث -ملکی و اصل 49
موسسه حقوقی رحمن آزاد بخت(گروه وکلای عدل آفرینان آرمان)متخصص در کلیه امور ملکی،تجارت،قراردادها قبول دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبتی شامل چک ، سفته ، طلب، طلاق ، مهریه
موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با مدیریت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری
وکالت در کمیسیون های ماده 100 شهرداری، وکالت در دادگاه های اصل 49 قانون اساسی و مصادره اموال، تنظیم قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی، دعاوی ملکی، سرقفلی و حق کسب و پیشه و ارث و دعاوی خانواده
دکتر فرود امیری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه،  قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از (خانواده،تجاری،ثبتی،ملکی،چک،...) و کیفری و مواد مخدر
علی رمضانزاده  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ،بیست سال سابقه کار قضایی و وکالت ،داشتن تجارب و تخصص در امور ملکی و اراضی و نیز مطالبات
احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
الهام صادقی تجریشی وکیل پایه یک دادگستری فوق لیسانس حقوق خصوصی و عضو جامعه جرمشناسی ایران قبول کلیه ی دعاوی حقوقی-کیفری-ثبتی-خانواده-قراردادها-دیوان
عادل بابایی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل - موسس گروه وکلای عادل --تخصص در دعاویی ملکی -شرکتها -قراردادها
امیر وثیق پور وکیل پایه یک و  مشاور حقوقی کانون مرکز متخصص دعاوی و قراردادهای پیمانکاری،ملکی ،شهرداری،روابط کار،اسناد تجاری
حسین احمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09124357415 در تماس باشید.

مطالب مرتبط با کارشناس در وکالت آنلاین صفحه 2

چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

نام نویسنده
چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت از خرداد ماه سال 91 تاکنون 15 هزار شغل جدید برای زندانیان در رشته‌های مختلف ایجاد شده است

ادامه مطلب ...

چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

نام نویسنده
چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت از خرداد ماه سال 91 تاکنون 15 هزار شغل جدید برای زندانیان در رشته‌های مختلف ایجاد شده است

ادامه مطلب ...

چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

نام نویسنده
چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت از خرداد ماه سال 91 تاکنون 15 هزار شغل جدید برای زندانیان در رشته‌های مختلف ایجاد شده است

ادامه مطلب ...

چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

نام نویسنده
چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت از خرداد ماه سال 91 تاکنون 15 هزار شغل جدید برای زندانیان در رشته‌های مختلف ایجاد شده است

ادامه مطلب ...

چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

نام نویسنده
چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت از خرداد ماه سال 91 تاکنون 15 هزار شغل جدید برای زندانیان در رشته‌های مختلف ایجاد شده است

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...

مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

نام نویسنده
مهدویت ، مدل حکمرانی موعود و حقوق عمومی

اساسا فلسفه نیاز به منجی اینست که شرایط موجود خوب نیست و باید برای شرایط مطلوب کسی بیاید و کاری بکند مبنای عدم مطلوبیت شرایط اینست که انسان جایگاه والایی دارد که از آن دور افتاده است عنصر ملحوظ در والایی جایگاه انسان کرامت خدادادی است که در ذات و نهاد او ودیعه گذاشته شده است چنانچه قرآن کریم و روایات دلالت دارند {لقد کرمنا بنی آدم مستخلفین فی الارض اشرفیت مخلوقات فتبارک‌الله‌احسن الخالقین انسان به صورت خدا آفریده شد و…}پس به دلالت التزامی دوران ظهور منجی باید کرامت لگد مال شده انسان که مهمترین بغض فروخفته او در گیتی بوده است تمام عیار پاس داشته شده و انسان به ظرفیت مورد پسند و منطبق با شان کرامت مند خود برسد پرچمدار این جریان البته خود باید در خط مقدم کرامت مداران باشد که«لا یکرم الا کریم»{نهج الفصاحه}‏

ادامه مطلب ...