×

مدرس

همه چیز درباره " مدرس "

مدرس

باسلام من پسری ۲۰ ساله هستم و والدینم ۲ساله که از هم جدا شدن و من با مادر و برادرم زندگی میکنم ولی نه من و نه برادرم درهیچ دادگاه و محضری اعلام و ثبت نکردیم که با کدوم یک از والدین قصد زندگی داریم و پدرم بخاطر ازدواج مجددش حاضر به نگهداری من و برادرم نیستش ، من هم درحال حاظر دانشجو هستم و شغلی ندارم ک بتونم درآمدی برای خودم داشته باشم مادرم هم از پس هزینه های من و برادرم برنمیاد پدرم هم دوسال هستش ک ب من هیچ مبلغی بعنوان نفقه یا... نداده یارانه من و برادرم رو هم خودش میگیره ، خواستم بدونم امکان شکایت کردن برای نفقه و جداکردن یارانه برای خودم و برادرم(۱۴ ساله) و یا فقط برای خودم وجود داره یا نه؟

سلام بله حق مطالبه ی نفقه از پدرتان را دارید باید دادخواست مطالبه نفقه تنظیم و به شورای حل اختلاف تقدیم کنید

مشاهده پاسخ کامل

با سلام. به دلیل اختلاف با همسرم چند وقتی است جدا از او زندگی میکنم(طلانگرفته ام) همسرم در اراک است و من تهرانم.دخترم 11ساله است و می خواهم پرونده اش را از مدرسه اش در اراک بگیرم و در تهران ثبت نامش کنم. ایا مدرسه پرونده او را به من می دهد؟ ایا در تهران می توانم ثبت نامش کنم؟ یا باید با اجازه همسرم باشد؟ .

با سلام مقررات هر مدرسه ای متفاوت است

مشاهده پاسخ کامل

بنده 18 سال است که ازدواج کرده ام (تاریخ ازدواج : شش اردیبهشت 1376) لیسانس دارم، مهریه ام 110 سکه است، در حال حاضر بخاطر مشکلات عدیده ای که با همسرم دارم، قصد دارم مهریه، اجرت المثل و سایر حقوقی که برای من منظور شده را از ایشان مطالبه نمایم. ضمنا در طی این سالها کارمند بودم ، 10 سال سابقه کاری بانکی دارم که البته بخاطر فرزندم مجبور شدم از بانک استعفا کرده و در یک شرکت خصوصی بصورت پاره وقت کار کنم، کلیه درآمد خود را در منزل هزینه کرده ام، یک فرزند دارم که تمام مسئولیتهای او از ایاب و ذهاب مدرسه، کلاسهای متعدد آموزشی و ... برعهده من بوده و هست، لطفا بفرمائید میزان اجرت المثل بنده و سایر حقوقم چه مبلغی می باشد و چگونه محاسبه می گردد.

میزان نفقه شما و فرزندتان به صورت جداگانه و بر اساس نظریه کارشناسی تعیین

مشاهده پاسخ کامل

تأیید-انتخاب-رئیس-دانشگاه-صنعتی-اصفهان

تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان

آیین-نامه-صدور-پروانه-آموزش-روابط-کار

آیین نامه صدور پروانه آموزش روابط کار

آیین‌نامه-اجرایی-معافیت-تحصیلی

آیین‌نامه اجرایی معافیت تحصیلی

اهداف-آموزش-عمومی-قرآن-کشور

اهداف آموزش عمومی قرآن کشور

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.