×

نرخ

همه چیز درباره " نرخ "

نرخ

با سلام.شانزده سال قبل یک قطعه زمین کشاورزی را بصورت قولنامه ای فروخته ایم.مساحت ملک به این صورت قید گردیده: «بمساحت تقریبی چهار هکتار». در سطر آخر توضیحات قولنامه نیز قید گردیده که «کم و زیاد مساحت به قیمت زمان عقد قرارداد محاسبه میشود» اخیراً به توصیه آشنایان پس از مراجعه کارشناس برای تعیین مساحت، متوجه شدیم که مساحت زمین بیش از پنج هکتار است. با توجه به اختلاف بسیار زیاد مساحت و همچنین با این احتمال که خریدار طی این سالها متوجه اختلاف مساحت شده و موضوع را عنوان ننموده است، آیا اقدام قضایی برای فسخ معامله و یا پرداخت ثمن الباقی زمین به قیمت روز نتیجه بخش می باشد یا خیر؟

سلام براساس متن قرارداد ظاهراً طرفین قبول نموده اند که در صورت وجود اضافه فقط مطالبه قیمت کنند و

مشاهده پاسخ کامل

با سلام. در بهمن مان 94، با یکی از همکارانم قرار بود که به صورت مشارکتی یک فست فود دایر کنیم. قرار بر این بود که بنده مبلغ معینی پول بدهم و نزد ایشان سه سال باشد و در این سه سال ایشان سود بنده را مطابق درآمد رستوران محاسبه کنند. یک درفت اولیه از قرارداد بین خودمان آماده کردیم و قرار بود ایشان هم نظر دهند. این مساله به علت مشغولیت ایشان به تعویق می افتاد. از طرفی ایشان اصرار به راه انداری رستوران تا قبل از عید داشتند. در همین حین مجبور به ماموریت پیش بینی نشده از سمت کار به مدت دو هفته شدم و در اولین روز ماموریت چون ایشان چون نیاز به تامین مالی داشتند مبلغ 100 میلیون برایشان واریز کردم و بعد از برگشت ایشان به بهانه کار و ... قرارداد را به تاخیر انداختند. حساب و کتابشان هم در طول این مدت مشخص نکردند.و مدام می گویند چرخ اینجا نمی چرخد. اکنون که سررسید سه سال نزدیک شده ایشان می گویند من کلا ضرر کردم و پول را از دست دادم و فقط تا 40 تومان به صورت قسطی از محل فروش وسایل می توانم به شما بدهم. به نظر شما در چنین شرایطی بهترین اقدام ما جهت وصول مطالبات چیست؟

مشاهده پاسخ کامل

سلام با احترام به استحضار میرساند اینجانب کارمند دولت و همسرم فرهنگی می باشد خانواده بدون حاشیه و آبرومندی هستیم دخترم (14 سال سن دارد )به هیچ وجه از خانه بیرون نمی رود پسر جوان 18 ساله ای از طریق دوستان دخترم از طریق فضای مجازی چند وقتی است ارتباطی مجازی داشته و لین مطلب را دخترم به بنده عنوان کرده آن پسر در این مدت با اغفال و تهدیدات متعدد باعث شده دخترم این مطلب را از من پنهان نماید و دیگر دخترم در فضای مجاز ی ارتباطی با هیچ کس ندارد و آن پسر چند روزی است با زدن آیفون منزل و مزاحمت تلفنی منزل و چرخیدن در نزدیک محل زندگی و تعقیب خانواده ام باعث اذیت و آزار و مزاحمت گردیده و وقتی ایشان را در محل دیدم و سعی کردم بگیرم و تحویل مأمورین نمایم فرار کرد و چون شماره مرا داشت زنگ زد و گفت دخترت را میخواهم و با کلی صحبت تلفنی با آن پسر و تهدید به شکایت دست بردار نیست و همچنان ایجاد مزاحمت می نماید از جنابعالی سوال دارم آیا میتوانم به جرم ایجاد مزاحمت نامسی از ایشان شکایت نمایم. از پاسخ جابعالی سپاسگزارم.

سلام به هیچ عنوان شخصا با وی درگیر نشوید ...و سعی نکنید وی را دنبال کنید تا تحویل دهید و

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.