×

نمک

همه چیز درباره " نمک "

نمک

اسطوره-های-گمنام

اسطوره های گمنام

[...]

دوسال پیش واحد اپارتمان به خاتمی پیش فروش کردم شوهرایشان مبلغ اولیه راپرداخت نمود مرحله دوم درتاریخ قیدشده پرداخت نشد وبا تاخیر چندماهه توسطشوهرپرداخت گردید زمان تحویل فرا رسید ولی شوهر خانم طی تقاضا کتبی درخواست نسب تجهیزات وخدمات اضافه باپرداخت هزینهای رانمود چون این خواسته زمان میبرد ازتاریخ تحویل گذشت ولی خواسته انجام شد واپارتمان تحویل گردید بخشی ازمبلغ خرید پرداخت شد وبقیه دردومرحله یکی بمحض اسکان وبقیه هنگام انتقال سند که متاسفانه پرداخت نگردید وحالا خانم باگرفتن وکیل مرا ملزم به انتقال سند میکند وهزینهای اضافه راپرداخت نمکند ومدعی است که درخواستی نداشته است وگواهی عدم حضور نیز درانزمان گرفت وضمیمه دادخواست کرد سوال بنده باتوجه باینکه پرداخت توسط شوهر میشد ایا میتوانم هزینهای اضافه را بگیرم و همچنین چون امتیاز هر دستگاه کنتور برق بالای دو میلیون هزینه شده میتوانم مبلغ را درخواست کنم یا ایا بنده الزامی در نسب انواع کنتورها دارم درقراردادقید نشده

چون پبش خریدار آپارتمان با تقاضای کتبی درخواست نصب تجهیزات اضافی با پرداخت هزینه آن را از شما نموده است لذا شما پس از

مشاهده پاسخ کامل

سلام بنده ملکی را در ساختمانی 22 واحدی که دارای اسناد مسکونی میباشد خریداری نموده ام. همسر بنده با مجوز قانونی از سازمان فنی و حرفه ای اقدام به تاسیس آموزشگاه مراقبت زیبایی در این محل کرده است .در ضمن هیچکس در این ساختمان سکونت ندارد و تمامی واحد ها یا مطب هستند یا دفتر خانه و یا...... با توجه به این قانون که بعضی مشاغل مانند پزشکان یا اموزشگاه ها و تعدادی محدو دیتی در مکان ندارند . سوال اصلی اینجاست که مدیریت جدید به درب ورودی ساختمان قفل زده و از ساعت 11 شب درب قفل میباشد و کلید هم به کسی نداده و گفته است از این ساعت هرکس کاری دارد باید از قبل با سرایدار هماهنگ کند. ضمنا سرایدار از بستگان خودشان میباشد و موقع مراجعه همکاری نمکند و میگوید که وقت استراحتمه. بنده بعد از تعطیلی اموزشگاه هر شب برای نظافت و رفع ایرادات به واحد مربوطه میرفتم و هیچیک از ساکنین هم از این نظر مشکلی با بنده ندارند. آیا مدیر ساختمان حق قفل زدن به درب ورودی را ولا با رای ساکنین دارد یاخیر با توجه به اینکه اسناد مسکونی است .ضمنا مدیر جدید مالک 8 واحد است و وقتی اعتراض کردم گفت رای با اکثریت است . خواهشمندم جواب کاملی در این خصوص بفرمائید.

بااحترام ِاولاْ : فعالیت آرایشگری صرفاْ در کاربری تجاری امکان ‍‍پذیر است و درصورت مطابقت فعالیت حرفه موصوف ( آموزشگاه ) با قانون شهرداری ( ماده ۵۵ )

مشاهده پاسخ کامل

آیین‌نامه-اجرایی-قانون-معادن-بخش-یک

آیین‌نامه اجرایی قانون معادن-بخش یک

آیین‌نامه-ایمنی-در-معادن

آیین‌نامه ایمنی در معادن

قانون-اصلاح-قانون-معادن

قانون اصلاح قانون معادن

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.