×

ممنوع‌ المعامله و مسدود الحساب شدن یک شرکت خودروساز داخلی

ممنوع‌ المعامله و مسدود الحساب شدن یک شرکت خودروساز داخلی

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران گفت شرکت خودروسازی داخلی که تخلف‌گران فروشی را انجام داده است، تعطیل نشده، بلکه ممنوع‌المعامله و مسدود الحساب شده است

ممنوع‌-المعامله-و-مسدود-الحساب-شدن-یک-شرکت-خودروساز-داخلی

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران گفت: شرکت خودروسازی داخلی که تخلف‌گران فروشی را انجام داده است، تعطیل نشده، بلکه ممنوع‌المعامله و مسدود الحساب شده است.

بزرگمهر صادقی نیچ‌کوهی، در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص جریمه شرکت خودروسازی داخلی توسط سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده‌هایی درخصوص گران فروشی برخی شرکت‌های خودروسازی داخلی داشته‌ایم که برای این شرکت‌ها جریمه‌های میلیاردی تعیین شده است و در حال حاضر در راستای اجرای حکم، یکی از شرکت‌های متخلف آن شرکت را ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از مقدار مبلغی که برای جریمه شدن شرکت خودروسازی در نظر گرفته شده، اطلاع دقیقی ندارم، ادامه داد: بسیاری از شرکت‌ها که به جریمه نقدی محکوم می‌شوند اگر آن را پرداخت نکنند از جمله شرکت‌های خصوصی، آنها را ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب می‌کنیم. حتی گاهی اوقات برخی از واحدهای آن شرکت را تعطیل می‌کنیم.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات تهران بار دیگر تاکید کرد: شرکت خودروسازی که گرانفروشی انجام داده است، تعطیل نشده و تنها ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب شده است و در صورت پرداخت جریمه در نظر گرفته شده، می‌تواند طبق روال گذشته، به فعالیت خود ادامه دهد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.