×

سامانه ثبت آنی از هرگونه جعل امضا جلوگیری می کند

سامانه ثبت آنی از هرگونه جعل امضا جلوگیری می کند

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با رییس ثبت احوال کشور دیدار کرد و در این نشست به برخی مشکلات موجود در ثبت آنی که با قطع سامانه ثبت احوال رخ می‌دهد، اشاره شد

سامانه-ثبت-آنی-از-هرگونه-جعل-امضا-جلوگیری-می-کند وکیل 

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با رییس ثبت احوال کشور دیدار کرد و در این نشست به برخی مشکلات موجود در ثبت آنی که با قطع سامانه ثبت احوال رخ می‌دهد، اشاره شد.

کاهش تخلفات با اجرای ثبت آنی - ثبت آنی معاملات کشور ، امکان مشاهده سند خانه و خودرو با موبایل - ادامه اعتراض سردفتران به طرح ثبت آنی ، آیت الله هاشمی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت - شکوائیه در رابطه با جعل سند عادی - شکوائیه جعل مهر و امضای شخص حقیقی  

 دشتی‌اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به این که با اجرایی شدن سامانه ثبت آنی در کشور از هرگونه جعل (مقالات مرتبط جعل - سوالات مرتبط جعل) امضا جلوگیری می شود، گفت: پیش از این برای ثبت اسناد مردم با مشکل بزرگی روبرو بودیم و بعضا افرادی با شناسنامه‌های جعلی به دفاتر مراجعه می‌کردند، اما اکنون که سامانه ثبت آنی به سامانه ثبت احوال متصل شده است با وارد کردن شماره ملی و سال تولد افراد تمام اطلاعات نمایان و از هرگونه جعل جلوگیری می‌شود.

وی گفت: بحمدالله یکی از بهترین دستاوردهای ما ثبت آنی بوده که مرتفع شدن مشکلات ثبت را دنبال داشته است، اما گاه که با قطع سامانه ثبت احوال رو به رو می‌شویم، ثبت سند صورت نمی‌گیرد.

در ادامه، ناظمی اردکانی با بیان این که قطعی سامانه ثبت احوال به حداقل رسیده است قول داد این مشکل به شکل کامل حل شود تا معاملات مردم و ثبت سند رسمی به سهولت انجام شود.

 محکومیت جاعل مدرک تحصیلی به حبس - آیا تغییر دو کلمه در سند مصداق جعل است؟ - آیا تغییر تاریخ چک جعل است؟

به گفته دشتی‌اردکانی بعد از روز اول آغاز به کار سامانه ثبت آنی کارگروه‌هایی برای رفع مشکلات احتمالی این سامانه تشکیل شد که به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می‌کنند و در صورت وجود مسائل و مطالب جدید و مشکلات باقی مانده در سامانه، به رفع این نواقص می‌پردازند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان این که با سامانه ثبت آنی از هرگونه جعل (مقالات مرتبط جعل - سوالات مرتبط جعل) امضا جلوگیری می‌کند، افزود: یکی از برکات ثبت آنی وجود آمار دقیق برای تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.