×

شرایط صدور گذرنامه دختران مجرد

شرایط صدور گذرنامه دختران مجرد

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، گفت این فراکسیون قرار است به هیات رییسه مجلس پیشنهاد دهد که مصوبه ضرورت موافقت ولی قهری یا حاکم شرع به منظور صدور گذرنامه برای دختران زیر 40 سال تنها شامل دخترانی شود که با هدف نامشخصی به خارج از کشور مسافرت می‌کنند

شرایط-صدور-گذرنامه-دختران-مجرد وکیل 

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، گفت: این فراکسیون قرار است به هیات رییسه مجلس پیشنهاد دهد که مصوبه ضرورت موافقت ولی قهری یا حاکم شرع به منظور صدور گذرنامه برای دختران زیر 40 سال تنها شامل دخترانی شود که با هدف نامشخصی به خارج از کشور مسافرت می‌کنند.

ایسنا: شهلا میرگلوبیات افزود: برخی از این افراد در خارج از کشور مشکلاتی برای کشور و خود به وجود می‌آورند که البته این افراد تعداد کمی از دختران مجرد هستند.

وی تاکید کرد: بر اساس پیشنهاد فراکسیون زنان این مصوبه بهتر است شامل دخترانی که با اهداف مشخصی مانند شرکت در کنفرانس‌ها، انجام فعالیت‌های بازرگانی و تحصیل، به خارج از کشور می‌روند، نشود.

نایب رییس فراکسیون زنان در ادامه اظهار کرد: به احتمال زیاد مصوبه ضرورت موافقت ولی قهری یا حاکم شرع به منظور صدور گذرنامه برای دختران زیر 40 سال که یک طرح است تا پایان امسال در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

بیات در پایان گفت: به هیات رئیسه مجلس پیشنهاد می‌دهیم تا زمانی که قرار است درباره ماده‌ای مربوط به زنان در یکی از کمیسیون‌های مجلس صحبت شود نماینده‌ای از فراکسیون زنان در جلسه حضور داشته باشد تا از حق و حقوق زنان حمایت کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.