×

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز درباره مذاکرات لوزان

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز درباره مذاکرات لوزان

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های ارزشمند هیات محترم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران، موفقیت رویکرد دیپلماسی و تفوّق منطق گفت‌وگو بر جنگ‌سالاری را به ملت ایران تبریک گفت

بیانیه-کانون-وکلای-دادگستری-مرکز-درباره-مذاکرات-لوزان وکیل 

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های ارزشمند هیات محترم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران، موفقیت رویکرد دیپلماسی و تفوّق منطق گفت‌وگو بر جنگ‌سالاری را به ملت ایران تبریک گفت.

برگزاری جشن استقلال کانون وکلای دادگستری مرکز - مراحل تمدید پروانه وکالت پایه یک کانون وکلای دادگستری مرکز - قانون تشکیل صندوق تعاون وکلا و تامین هزینه های کانون وکلا دادگستری - استقلال وکیل از مظاهر دادرسی عادلانه است ، وکیل رکن چهارم دادرسی - استقلال نهاد وکالت - وکیل کیست ؟ 

 در این بیانیه آمده است:

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های ارزشمند هیات محترم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران، موفقیت رویکرد دیپلماسی وتفوّق منطق گفت‌وگو بر جنگ سالاری، علیرغم شرایط بحرانی منطقه و تلاش گسترده مخالفان صلح را به جامعه جهانی و به طور خاص به ملت شریف ایران و مسئولان محترم کشور تبریک می‌گوید.

جامعه وکالت با درک ماهیت مذاکره و شرایط دشوار حاکم بر آن، ذکر این نکته را لازم می‌داند که مذاکره میدان منطق و گفت‌وگو و چانه زنی است و نباید از مذاکره کنندگان توقع داشت که همه خواسته ها و ایده آل های یک طرف را به کرسی نشانند.

میزان دستمزد وکیل - وکیل دادگستری وظیفه اش چپیست و از چه دفاع می کند ؟ 

در عین حال کانون وکلای دادگستری مرکز از مسئولان محترم نظام و هیات محترم مذاکره‌کننده انتظار دارد که با بهره‌گیری کامل از تمام توانمندی‌های کشور از جمله دانش حقوقی موجود در جامعه وکالت، در توافق نهایی برای تحقق حداکثری منافع ملی کشور از جمله رفع کامل تحریم‌های اقتصادی کوشش نمایند.

هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز به تحقق این امر رجاء واثق داشته و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تنظیم اسناد حقوقی مرتبط اعلام می‌نماید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.