×

بخشنامه وام مسکن سال 94 با همان مبلغ سال گذشته ابلاغ شد

بخشنامه وام مسکن سال 94 با همان مبلغ سال گذشته ابلاغ شد

بخشنامه وام مسکن سال 1394 با همان مبلغ سال گذشته ابلاغ شده است

بخشنامه-وام-مسکن-سال-94-با-همان-مبلغ-سال-گذشته-ابلاغ-شد

بخشنامه وام مسکن ( مقالات مرتبط با وام مسکن - سوالات مرتبط با وام مسکن ) سال 1394 با همان مبلغ سال گذشته ابلاغ شده است.

نحوه استفاده متقاضیان مسکن از سه وام 35 میلیونی خرید ف 10 میلیونی تعمیرات و 50 میلیونی ازدواج چگونه است ؟ - اساسنامه شرکت پس انداز و وام مسکن - مقررات شرکتهای پس انداز و وام مسکن - تصویبنامه در مورد مقررات مربوط به اعطای وام مسکن به مستخدمین رسمی وزارتخامه ها و موسسات دولتی 

وزارت راه و شهرسازی به نقل از کارشناس اعتبارات بانک مسکن گزارش داد: بانک مسکن بخشنامه اعتبارات سال 94 این بانک را با همان مبلغ 35 میلیون تومان خرید و 10 میلیون تومان جعاله برای شعب صادر و ابلاغ کرده است اما در صورت قطعی شدن میزان وام بخشنامه جدید ابلاغ خواهد شد.

صدور و ابلاغ بخشنامه اعتبارات و تسهیلات سال 94 بانک مسکن به همه شعب این بانک با مبلغ حداکثر 45 میلیون تومان انجام شده است.

کارشناس اعتبارات بانک مسکن افزود: تصمیم و دستورالعمل بانک مرکزی در خصوص تسهیلات مسکن فعلا تغییری نکرده و این بخشنامه برای یک سال اعتبار دارد که در صورت قطعی شدن افزایش میزان وام، بخشنامه جدید برای شعب و ادارت کل صادر و ابلاغ می‌شود.

لایحه قانونی راجع به تعیین حداکثر مبلغ وام مسکن - مصوبه بانک مرکزی درباره اعطای تسهیلات مسکن قانونی است - اختصاص 13 میلیارد ریال برای مسکن جوانان در لایحه بودجه 94 

وی اظهار کرد: تسهیلات خرید مسکن برای واحدهای مسکونی با کمتر از 20 سال عمر، مبلغ 35 میلیون تومان است که به همراه 10 میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات مسکن) این مبلغ به 45 میلیون تومان می‌رسد. همچنین به واحدهای مسکونی با 20 تا 25 سال ساخت، 20 میلیون تومان وام خرید و 10 میلیون تومان وام تعمیرات (که در مجموع به 30 میلیون تومان می‌رسد) تعلق می‌گیرد. این وام ویژه واحدهای مسکونی دارای سند قطعی است و واحدهای قولنامه‌ای مشمول دریافت این تسهیلات نمی‌شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.