×

امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون وکلا و سازمان محیط زیست

امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون وکلا و سازمان محیط زیست

با حضور اعضای هیات مدیره کانون وکلای مرکز و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد به امضاء رسید

امضای-تفاهم-نامه-همکاری-میان-کانون-وکلا-و-سازمان-محیط-زیست

با حضور اعضای هیات مدیره کانون وکلای مرکز و مسئولان سازمان حفاظت محیط‌ زیست، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد به امضاء رسید.

استقلال وکیل از مظاهر دادرسی عادلانه است ، وکیل رکن چهارم دادرسی - استقلال نهاد وکالت - وکیل کیست ؟ - میزان دستمزد وکیل - وکیل دادگستری وظیفه اش چپیست و از چه دفاع می کند ؟ - فقه محیط زیست - حفاظت از محیط زیست ، از قانون تا عمل - روند برخورد قانونی با کارخانه های مخرب محیط زیست - قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست - مولفه های حقوقی محیط زیست سالم 

علی نجفی توانا رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در حاشیه امضای این تفاهم نامه با بیان این که رفع مشکلات ناشی از تصمیمات اشتباه گذشته به اراده ملی و فرهنگ سازی در سطح وسیع نیاز دارد، گفت: هیچ حکومتی بدون جذب مشارکت مردمی و نهادهای مدنی موفق نمی شود و آنچه ما را وادار به همکاری می‌کند عشق به وطن است که رفع مشکلات و بحران‌های موجود با همدلی و همیاری ملی محقق خواهد شد.

وی با استقبال از پیشنهاد همکاری در مباحث آموزش حقوق محیط زیستی، گفت: ارائه دانش حقوقی به اقشار جامعه می تواند راهگشا باشد و کانون وکلا آمادگی خود برای همکاری در این زمینه ها را اعلام می کند.

عصر مهدویت و حقوق محیط زیست - اما و اگرهای قوانین محیط زیستی - حقوق محیط زیست از منظر قرآن کریم 

نجفی توانا با درخواست از مسئولین سازمان حفاظت محیط‌ زیست برای کنار گذاردن تعارفات سیاسی و جناح بندی‌ها خواست تا با بیان واقعیت‌های موجود در خصوص خطرها و بحران‌های پیش روی، به سلامت شهروندان و محیط زیست کشور یاری رسانند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه مشتمل بر 7 ماده و در سه نسخه واحدالاعتبار تنظیم و در تاریخ 25 /01 /1394 به امضاء رسید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.