×

کتاب نحوه رسیدگی به دعوای الزام به فک رهن

کتاب نحوه رسیدگی به دعوای الزام به فک رهن

معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه، نحوه رسیدگی به دعوای «الزام به فک رهن» و «استرداد جهیزیه» را در قالب دو کتاب بررسی کرد این آثار در مجموعه‌ای می‌گنجند که برای راهنمایی قضات تازه‌کار منتشر می‌شود

کتاب-نحوه-رسیدگی-به-دعوای-الزام-به-فک-رهن وکیل 

 معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه، نحوه رسیدگی به دعوای «الزام به فک رهن» و «استرداد جهیزیه» را در قالب دو کتاب بررسی کرد. این آثار در مجموعه‌ای می‌گنجند که برای راهنمایی قضات تازه‌کار منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه و مجموعه‌های مشابه تهیه شده توسط معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه، فرآیند رسیدگی عملی به یک موضوع خاص را با در نظر گرفتن تمامی جوانب آن شرح می‌دهند.

هر یک از کتاب‌های مجموعه به یکی از مسایل حقوقی می‌پردازند. این آثار، روش رسیدگی به این مسایل را قدم به قدم و با حفظ مبانی علمی تشریح می‌کنند.

این کتاب‌ها رسیدگی به عناوین جزایی یا مدنی را شامل می‌شوند و می‌توانند علاوه بر قضاتی که روزهای نخست خدمت قضاییشان را تجربه می‌کنند، برای سایر قضات نیز معیار و مبنایی برای سنجش رسیدگی‌های قبلی قرار گیرند.

«الزام به فک رهن» و «استرداد جهیزیه» موضوعاتی‌اند که در تازه‌ترین شماره‌های مجموعه ویژه قضات تازه‌کار در دو کتاب جداگانه بررسی و هر یک از این آثار با شمارگان 2500 نسخه منتشر شده‌اند.

کتاب «نحوه رسیدگی به دعوای الزام به فک رهن» به همت علی قاسمی‌نژاد در 50 صفحه و با بهای 11000 ریال و کتاب «نحوه رسیدگی به دعوای استرداد جهیزیه» به همت احمد قاضی‌اسدی در 41 صفحه و با بهای 9500 ریال از سوی انتشارات «اندیشه عصر» روانه بازار نشر شدند.

نقل از خبرگزاری کتاب ایران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.