×

لوایح مجازات اسلامی و حمایت از خانواده تا پایان امسال تصویب می شود

لوایح مجازات اسلامی و حمایت از خانواده تا پایان امسال تصویب می شود

تهران – معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری پیش بینی کرد لوایح مجازات اسلامی و حمایت از خانواده تا پایان امسال در شورای نگهبان تصویب و برای اجرا به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شود

لوایح-مجازات-اسلامی-و-حمایت-از-خانواده-تا-پایان-امسال-تصویب-می-شود وکیل 

تهران – معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری پیش بینی کرد: لوایح مجازات اسلامی و حمایت از خانواده تا پایان امسال در شورای نگهبان تصویب و برای اجرا به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شود.

ˈعبدالعلی میرکوهیˈروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: ایرادات مورد نظر شورای نگهبان در لایحه حمایت از خانواده با حضور نماینده شورای نگهبان برطرف شده و هم اکنون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نوبت بررسی قرار دارد.

این مقام مسئول در وزارت دادگستری با بیان اینکه این لایحه پس از تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد، پیش بینی کرد مواد لایحه قانون حمایت از خانواده پس از تصویب در صحن علنی، در شورای نگهبان تایید و تصویب شود.

میرکوهی افزود: ایرادات لایحه آیین دادرسی کیفری نیز برای بار دوم در کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی برطرف شد و احتمال اینکه شورای نگهبان مجددا به مواد این لایحه ایراد بگیرد بسیار کم است.

معاون وزیر دادگستری همچنین درباره آخرین وضعیت لایحه قانون مجازات اسلامی، گفت: ایرادات این لایحه نیز برطرف شده و اکنون در شورای نگهبان قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد این بار تصویب خواهد شد.

میرکوهی لایحه توافق نامه قضایی با کشور قزاقستان را از جمله لوایح قضایی در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس عنوان و تصریح کرد: لوایحی نظیر همکاری های قضایی بین المللی، اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، دائمی شدن موادی از قانون بازرسی کل کشور و قضایی زدایی نیز در دستور کار و بررسی کمیسیون قضایی قرار دارد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.