×

نعمت احمدی نقض حقوق بشر آمریکا، جهانی است

نعمت احمدی نقض حقوق بشر آمریکا، جهانی است

یک حقوقدان گفت نقض حقوق بشر توسط آمریکا جهانی است و فقط شامل یک یا چند کشور نمی‌شود

نعمت-احمدی-نقض-حقوق-بشر-آمریکا،-جهانی-است وکیل 

یک حقوقدان گفت: نقض حقوق بشر توسط آمریکا جهانی است و فقط شامل یک یا چند کشور نمی‌شود.

سایه سنگین سیاست بر حقوق بشر - وکلا و پیشبرد حقوق بشر - ما و حقوق بشر - حقوق بشر و اینترنتی خواندنی شد - حقوق بشر ابزار سیاسی کاری قدرت های استکباری - امنیت ملی و حقوق بشر در جوامع مختلف - آشنایی با کرسی حقوق بشر ، صلح و دموکراسی - حفظ حریم خصوصی در اسناد بین المللی در حقوق بشر - ایران پرچمدار تفکر اسلامی در حقوق بشر - مجازات اعدام و حقوق بشر ، لزوم تمسک به قرآن کریم - رابطه بین مالکیت فکری و حقوق بشر - آشنایی با مبانی نظری و فلسفی حقوق بشر در اسلام 

نعمت احمدی ، در این باره گفت: نقض حقوق بشر در کشورهای کوچک و معمولی در خصوص اتباع داخلی صورت می‌گیرد؛ چرا که توانی خارج از مرزهای خود ندارند و این آمریکاست که به لحاظ توانمندی که دارد، خارج از جغرافیای خود به نقض حقوق بشر در سطح جهان می‌پردازد.

وی گفت: شما می‌توانید موارد عدیده‌ای در خصوص نقض حقوق بشر از جمله دخالت در امور کشورها مانند کودتاها، مداخلات منطقه‌ای و حمایت از گروه‌ها توسط آمریکا مشاهده کنید.

این حقوقدان افزود: خانم هیلاری کلینتون در خاطراتش نوشته که ما برای اینکه با بشار اسد مبارزه کنیم از گروه‌های معارض سوری حمایت کردیم که از داخل این گروه‌ها داعش بیرون آمد.

مبانی حقوق بشر در ایلام و دنیای معاصر - همجنس گرائی در تقابل میان حقوق اسلام و حقوق بشر - حقوق بشر اعدام ، سن قانونی - تحریم ها مصداق نقض حقوق بشر - عدالت ، قاعده اصلی حقوق بشر - حقوق بشر ، پرسش های دشوار - طراحی جالب ، لوگوی حقوق بشر با خط میخی و آیه قرآن 

وی گفت: آمریکا الان در همه جای دنیا دارد در امور داخلی کشورها دخالت می‌کند و هواپیماهای بدون سرنشین این کشور در عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، یمن و آبراه‌های بین‌المللی حضور دارد.

احمدی با اشاره به جاسوسی آمریکا به عنوان یکی از موارد نقض حقوق بشر، گفت: وقتی اسنودن که مامور سیا بود فرار کرد فاش شد که سازمان‌های جاسوسی آمریکا در سطح دنیا شنود تلفنی انجام می‌دهند و حتی تلفن خانم مرکل را شنود می‌کردند.

این وکیل دادگستری اظهار کرد: به هر حال آمریکا تابع قواعد بین‌المللی نیست. مثلا می‌گویند کشوری مثل ایران از لحاظ غنی‌سازی باید محدودیت داشته باشد، ولی خود آمریکا حتی به قراردادهایی که با روسیه درباره منع گسترش تسلیحات هسته‌ای امضا کرده پایبند نیست.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.