×

دیه تصادفات به نرخ روز پرداخت می شود

دیه تصادفات به نرخ روز پرداخت می شود

معاون نظارت بیمه مرکزی ایران گفت از سال آینده با اصلاح قانون بیمه اجباری، دیه خسارت‌های ناشی از حوادث فوتی بدون اینکه فرد وارد زندان شود به نرخ روز پرداخت خواهد شد

دیه-تصادفات-به-نرخ-روز-پرداخت-می-شود

دلخوش، سیدکاظم - معاون نظارت بیمه مرکزی ایران گفت: از سال آینده با اصلاح قانون بیمه اجباری، دیه خسارت‌های ناشی از حوادث فوتی بدون اینکه فرد وارد زندان شود به نرخ روز پرداخت خواهد شد.

فارس: سید کاظم دلخوش در مراسم آزادسازی زندانیان محکوم به دیه گیلان با اشاره به اصلاح «قانون بیمه اجباری، مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث» اظهار کرد: این قانون که با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مجلس هفتم پایه‌ریزی شده، یکی از عوامل بسیار کامل و جامع در راستای حمایت از دارندگان بیمه نامه‌های شخص ثالث است.

وی افزود: این قانون که پس از 5 سال مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند در سال آینده با اصلاحات جدیدی قابل اجراست و امیدواریم با ابلاغ نهایی مصوب شود.

به گفته معاون نظارت بیمه مرکزی ایران، در اصلاحیه قانون مذکور برای تمام افرادی که دارای بیمه مسئولیت مدنی شخص ثالث هستند، دیه و خسارت‌های ناشی از حوادث فوتی بدون اینکه فرد وارد زندان شود به نرخ روز پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این قانون مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند، تصریح کرد: در این مدت خدمات گسترده‌ای از طرف بیمه مرکزی به مردم ارائه شده است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.