×

پرونده زورگیران تهرانی به دادگاه رفت

پرونده زورگیران تهرانی به دادگاه رفت

دادستانی تهران اعلام کرد پرونده اتهامی چهار نفر عامل سرقت اخیر در تهران که فیلم آن در فضای مجاز منتشر شده بود، با اتهام محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار به دادگاه ارسال شد

پرونده-زورگیران-تهرانی-به-دادگاه-رفت

عصر ایران

دادستانی تهران اعلام کرد: پرونده اتهامی چهار نفر عامل سرقت اخیر در تهران که فیلم آن در فضای مجاز منتشر شده بود، با اتهام محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار به دادگاه ارسال شد.

به گزارش مهر، در شب یلدا دادستانی تهران همچنان فعال است و در 24 ساعت گذشته تاکنون 3 خبر مهم را به رسانه ها مخابره کرده و به گفته کارکنان دادستانی دفتر دادستان یلدای خود را تا صبح در میدان ارک می گذراند.

بر اساس آخرین گزارشات دادستانی تهران اعلام کرد: پرونده اتهامی چهار نفر عامل سرقت اخیر در تهران که فیلم آن در فضای مجاز منتشر شده بود، با اتهام محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار به دادگاه ارسال شد.

بر اساس این گزارش در کیفرخواست صادره برای دو نفر از متهمان اتهام محاربه و نیز جرح عمدی و نیز برای دو متهم دیگر نیز به اتهام سرقت مقرون به آزار درخواست کیفر شده است.

دادستان تهران هم چنین در کیفرخواست صادره  با توجه به سوابق متعدد متهمان، علاوه بر مجازاتهای مقرر قانونی، از دادگاه درخواست کرده است مواد 19 و 48 مکرر قانون مجازات اسلامی نیز در خصوص آنان اعمال گردد.

انتظار می رود جلسه محاکمه این چهار متهم هفته آینده در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شود.

پیشتر در روز شنبه مورخ 11/9/1391  فردی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین اعلام کرده بود زمانی که در حال بازگشت از بانک به محل کار خود در یک شرکت خصوصی بوده ، توسط چهار نفر متهم مذکور که با دو دستگاه موتورسیکلت تردد می کردند با قمه و چاقو مورد حمله قرار گرفته و آنان ضمن مجروح کردن او ، اسناد و مدارک مالی و وجوه  او را به سرقت برده اند.

با اعلام به مرجع قضایی و با  توجه به اینکه از صحنه سرقت فیلمی بدست آمده بود، موضوع در دستور کار پلیس و دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و پس از تجزیه و تحلیل تصاویر به دست آمده و با دستورات قضایی بازپرس پرونده  یکی از متهمان در تاریخ 23/9/ 1391 دستگیر شد که پس از انجام تحقیقات بعدی ، نامبرده با اقرار به سرقت ، سه هم دست دیگر خود را نیز معرفی کرد که آنان نیز در تاریخ 25/9/ 1391 شناسایی و دستگیر شده و  تمامی متهمان به ارتکاب سرقت یاد شده اعتراف کردند.

در این تحقیقات هم چنین مشخص شد که دو نفر از متهمان که سوابق متعدد کیفری قبلی دارند ، در حین ارتکاب قمه و چاقو  به همراه داشته و شاکی را با استفاده از آن مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

در تحقیقات محلی نیز گواهان و شهود حاضر در صحنه سرقت، ضمن تشریح جزئیات اعلام کردند که در اثر سرقت یاد شده دچار رعب و هراس شده اند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.