×

حقایقی درباره فیسبوک

حقایقی درباره فیسبوک

فیس بوک با حدود 1 5 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود

حقایقی-درباره-فیسبوک وکیل 

فیس بوک با حدود 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود.

هشت دلیل برای ترک فیسبوک در سال 2014 - حضور اشخاص در فیسبوک جرم نیست ، مصادیق مجرمانه در فیسبوک وجود دارد - اندر احوال فیسبوک - فیسبوک زمانی رفع فیلتر خواهد شد که ... خوب بدش را جدا کنیم ! - آیا عضویت در فیسبوک و شبکه های اجتماعی جرم است ؟ - دولت ، تصمیم گیرنده اصلی درباره فیسبوک و سایت های فیلتر شده ، فرافکنی نکنید - نظر یک مرجع تقلید درباره عضویت در فیس بوک 

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، اما درباره این رسانه اجتماعی چقدر اطلاعات دارید؟

یک شرکت بازاریابی به نام ویشپوند 40 مورد از تازه ترین حقایق درباره فیس بوک را منتشر کرده که به مواردی از آنها اشاره می‌کنیم. آماری که در این گزارش ذکر شده جهانی هستند.

1- فیس بوک در حال پیر شدن نیست؛ 87 درصد دانش آموزان دبیرستانی در سال 2014 اعلام کردند که هنوز از فیس بوک استفاده می‌کنند. تقریبا 70 درصد نوجوانان نیز در فیس بوک با والدین خود دوست هستند.

2- فیس بوک محیط چندان ایمنی هم نیست. 66 درصد دختران نوجوان اعلام کرده اند که در فیس بوک مورد آزار قرار گرفته اند.

3- 19.4 درصد آمریکایی‌ها در محل کار به فیس بوک دسترسی ندارند. در عین حال تقریبا 30 درصد مردم آمریکا در محل کار از فیس بوک استفاده می‌کنند.

4- صفحه کارتون سیمپسون‌ها بیشترین هوادار(69 میلیون و 600 هزار) هوادار در میان کل برنامه های تلویزیونی دارد و پس از آن مستر بین و باب اسفنجی قرار دارند.

اختلاف نظر مسئولین درباره فیلترینگ فیسبوک و دلایل اصلی فیلتر شدن آن - آیا استفاده از فیلترشکن و ورود به فیس بوک اعمالی مجرمانه اند ؟ - بررسی محتوای صفحات فیس بوک وزرا در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه - قاضی ایرانی ، مدیر فیسبوک را احظار کرد - شرط رهبر معظم انقلاب برای فیس بوک 

5- کانادا بیشترین کاربر فعال را در فیس بوک دارد. این کشور به همراه آمریکا در مجموع روزانه 157 میلیون کاربر فعال در فیسبوک دارند.

6- فیس بوک روزانه 253 میلیون کاربر فعال در آسیا دارد که با توجه به منع استفاده از این شبکه اجتماعی در چین رقم قابل توجهی است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.