×

رییس دیوان عالی کشور انتظار مردم سلامت دستگاه قضایی است

رییس دیوان عالی کشور انتظار مردم سلامت دستگاه قضایی است

رییس دیوان عالی کشور انتظار مردم سلامت دستگاه قضایی است

رییس-دیوان-عالی-کشور-انتظار-مردم-سلامت-دستگاه-قضایی-است

اگر عدالت اجرا شود مردم اعتماد پیدا می‌کنندرییس دیوان عالی کشور با بیان این‌که مردم سلامت دستگاه قضایی را انتظار دارند که انتظار به جایی هم هست، اظهار کرد: اگر عدالت اجرا شود که انشاءالله اجرا می‌شود مردم اعتماد پیدا می‌کنند و اگر اعتماد پیدا کنند که قضات با عدالت حکم صادر می‌کنند خیالشان راحت می‌شود. وظیفه ما اعتمادسازی و جذب مردم است. اگر قوه قضاییه این امر را محقق کند همه مردم آسایش می‌یابند.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، ‌آیت‌الله محسنی گرکانی در مراسم جشن عید غدیر که با حضور رییس قوه قضاییه و قضات دیوان عالی کشور برگزار شد واقعه غدیر خم را یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: این واقعه هرگز از حافظه‌ی تاریخ محو نشده و نخواهد شد. 14 قرن است که حافظه دین مداران و ولایت‌مداران واقعه غدیر را با تجلیل فراوان حفظ کردند.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر امتداد رسالت انبیا است، اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام پایه این عید را برای همه امت اسلامی گذاشت نه برای طبقه خاصی؛ پایه این عید برای همه مسلمانان بود.

رییس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه غدیرخم چشمه‌ی زلالی برای همیشه تاریخ است، اظهار کرد: باید عید غدیر را با تشریفات در منازل و مساجد تجلیل کنیم اما نباید فقط به این مسائل اکتفا کنیم بلکه باید این عید را با احترام بیشتر مورد توجه قرار داد و فلسفه‌ی عید غدیر را دریافت کرد.

وی مساله‌ی عدالت را برای تمام اقشار جامعه به ویژه قضات حائز اهمیت برشمرد و ادامه داد: برای کسانی که منصب قضاوت به آنها سپرده شده اجرای عدالت رکن آن به شمار می‌رود.

در این مراسم علاوه بر رییس قوه قضاییه ،‌آیت‌الله مفید، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای،‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلفی، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی، حجت‌الاسلام و المسلمین شفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده و برخی دیگر از مسوولان دستگاه قضایی حضور داشتند.

 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.